FAVORITI: SIJEČANJ 2017.

20:09:00

Pozdrav blog! Za danas sam vam pripremila jedan tip posta koji već duže vrijeme nije bio prisutan na mom blogu, a to su mjesečni favoriti. Iako sam vam nedavno pisala o svojim godišnjim,  mjesečne favorite kao takve nisam već dugo vremena pisala. U nastavku pročitajte što sam sve to voljela kroz mjesec siječanj :) 




Ovaj mjesec pronašla sam više preparativnih proizvoda koji su mi se svidjeli. :)


Započeti ću sa L'oreal extraordinary facial uljem za lice koje sam željela isprobati od kada je izašlo.
Ovo ulje koristim navečer prije spavanja i ujutro ispod kreme i baze za lice. Ono što me "kupilo" kod ovog ulja jest to što moje lice ne ostavlja masnim i brzo se suši nakon nanošenja. Također, odmah nakon prvog korištenja da jako dobro kontrolira lučenje sebuma, a pritom hidratizira. Jedina mana mu je neugodan miris ali to se pored svega pozitivnog što nudi može oprostiti. Uvrstila sam ga u svoju dnevnu i noćnu rutinu njege lica, a uskoro ćete imati priliku osvojiti ovo ulje na mom blogu.
Kupila sam ga u Bipi po cijeni od otprilike 70-ak kn.


Nedavno sam vam u new in videu (ovdje) pokazala ova dva proizvoda koja sam dobila na isprobavanje od Avene-a. Redovito ih koristim već mjesec dana i poprilično su me oduševili. Prvi proizvod je Mousse nettoyante cleansing foam,odnosno pjena za pranje lica. Koristim ju svako jutro i večer poslije micelarne kako bih uklonila neočekivane ostatke šminke i očistila svoje lice i prilično dobro obavlja svoj posao. Drugi proizvod je Fluide mattifiant a.k.a. mattfying fluid a.k.a matirajući fluid kojeg koristim za hidrataciju svojeg lica prije šminkanja. U zadnje vrijeme koža mog lica počela je ludovati i nenormalno se mastiti u području oko nosa, brade i t zone ali od kada koristim ovaj matirajući fluid prije šminkanja situacija se poboljšala. S toga ovaj proizvod mogu ocijeniti ocjenom odličan. Uz to, proizvodi na mojoj koži nisu izazvali nikakve neželjene situacije jer su namijenjeni normalnoj do mješovitoj osjetljivoj koži. Cijenu ovih proizvoda ne znam ali možete ih pronaći u svim boljim ljekarnama.



Uz sve ostalo, ovi proizvodi su me oduševili i praktičnim pakiranjem i kvalitetnim pumpicama.


Svojim djelovanjem ovog mjeseca me oduševila i L'oreal detox maska u crnoj boji 
Kao što sam već rekla koža mi se zadnjih dana mastila na određenim područjima, a ova maska mi je bila još jedan od pomagača u sprječavanju toga. Također, jako lijepo čisti kožu te ju čini svježom i mekom na dodir. Cijena joj je 60 kn, a možete ju pronaći u DM-u, Bipi i Mulleru.



U siječnju sam otkrila i zaljubila se u Golden Rose longstay tekuće mat ruževe. Kupila sam tri nijanse, ali najviše me oduševila famozna desetka o kojoj bruji cijela blogosfera. S razlogom ;)
Ovi ruževi se ravnomjerno nanose, pigmentirani su te preživljavaju i jelo i piće. Cijena kod nas im je oko 45 kn, ali u BiH ih možete pronaći i do 50% jeftinije.



Mjesto u ovom postu zaslužila je i Catrice Illuminating highlighting olovka u ovoj rose gold nijansi. Daje prekrasan, prirodan sjaj vašim obrazima i lijepo se stapa s ostatkom podloge. Vrlo često ju nosim na svakodnevnoj bazi i odlično obavlja svoj posao. Trenutno ju možete pronaći na Catrice sezonskom sniženju u DM-u, Mulleru i Bipi po cijeni od 16.90 kn.



I za kraj vam još jednom želim pokazati svoju "kraljicu maskara", odnosno NYX Propel eyes maskaru. O ovoj maskari ste čitali u mojim godišnjim favoritima, ali jednostavnu ju toliko obožavam da je bila vrijedna ponovnog spominjanja. Svakim korištenjem me sve više i više oduševljava. 
Razdvaja trepavice, ali daje im i dužinu i volumen. Ovo je jedna od rijetkih maskara koja mi se tako svidjela i sigurna sam da ću ju nastaviti koristiti još duuugo duuugoo....
Možete ju pronaći u NYX trgovini u Areni Zagreb :)

Pokazala sam vam sve proizvode koji su me proteklog mjeseca oduševili, a nadam se da će se neki od njih i vama svidjeti. Nadam se da ste uživali čitajući post. Hvala vam što izdvajate svoje vrijeme za mene!

Koristite li neke od ovih proizvoda? Kakvo je vaše mišljenje o njima? Koji su vaši ovomjesečni favoriti?


You Might Also Like

4 komentari

  1. Eh ta slavna desetka Golden Rose :) Al što je je - nijansa je posebna :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični favoriti, dijelimo čak nekoliko! :D L'orealovo ulje sam gotovo potrošila, iako ovaj moj nema natpis rebalancing (?) ako sam dobro pročitala. Nisam znala da postoji više verzija. Avene proizvodi su mi također jedni od omiljenih, ja koristim kremice iz Hydrance linije. Maske za lice sam sve isprobala i ne mogu se odlučiti koja mi je draža. :) Ovisno o raspoloženju i stanju kože. Naravno tu su i Gr ruževi, ne mogu proći favoriti bez njih ;)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja primjetila različitost u vrstama ulja!

      Izbriši

Subscribe