CATRICE/ESSENCE NOVITETI PROLJEĆE 2017. WISHLISTA

16:52:00

Pozdrav blog! U današnjem postu sam vam odlučila pokazati neke od nadolazećih Essence i Catrice noviteta koje sam proučila i koje bih voljela imati u svojoj kolekciji. Nadam se da će te uživati!


Početi ću sa Catrice-om jer su oni prvi predstavili svoje novitete.
No, nažalost nije me puno proizvoda oduševilo pa ih ima samo nekoliko.



Prvi, a ujedno i proizvodi koji su me najviše zainteresirali kod Catrice-a jesu Liquid Metal longlasting cream eyeshadows. Prije nekoliko mjeseci vidjela sam ovaj princip sjenila i jako me zainteresirao, ali nisam mogla pronaći ništa slično na našem drogerijskom tržištu. Posebno mi se svidjela prva, najsvjetlija i treća vrlo popularna berry/roza nijansa. Mislim da ću za početak isprobati te dvije nijanse, a ako mi se svide možda se odučim i na ostale. 



Već sam vam nekoliko puta rekla da sam se u 2016. počela više igrati sa svojim obrvama, pa su mi stoga u oko zapele i ove Slim matic ultra precise brow pencils. Nekako su mi draže olovke za obrve na odvrtanje nego ove klasične drvene, a prednost ovih je i to što su vrlo tanke. Nadam se da će mi se svidjeti!


Iako do sada nisam imala najbolja iskustva sa Catrice olovkama za usne, voljela bih da se to promjeni. Kod ovih Lip foundation olovaka najviše su me privukle njihove nijanse jer sam apsolutno luda za svim oblicima nude nijansi. Ne znam koja mi je ljepša od koje, ali sigurno neću kupiti sve od jednom dok ne isprobam teksturu. Mislim da ću prvo posegnuti za ovom trećom po redu. 


Moram priznati da su mi pažnju privukli i ovi Aqua ink liplineri. Do sada nisam nigdje vidjela ovako nešto, stoga mislim da ću sigurno isprobati neke od njih. Najviše mi se sviđaju druga i četvrta nijansa!

To je sve što mi se svidjelo od Catrice noviteta! Mislim da je Catrice ove polusezone napravio dobru preinaku što se tiče proizvoda za usne, zaista ima puno noviteta što se njih tiče. Ostale proizvode koji dolaze možete pogledati na njihovoj službenoj stranici.

Sada nešto od Essence-a...


Definitivno najveća novost na našem drogerijskom tržištu koju je Essence uveo jest mogućnost slaganja "personaliziranih" paleta. Definitivno ću složiti svoju paletu sjenila. Najviše su me privukle 3., 4., 6., 7., 8., 11., 16., i 18. nijansa. 


Također, voljela bih složiti i paletu s rumenilima i highlighterima. Mislim da će to biti 4., 5., 7., i 8. nijansa. Također, postoji i mogućnost slaganja proizvoda za usne, ali oni me nisu previše zainteresirali.


Prazne palete dolaze u ovakva dva oblika. :)

Iako nije neka do sada neviđena novost, voljela bih isprobati i bijeli eyeliner pen.


Veeeeliko oduševljenje s moje strane pokupili su Metal shock ruževi i sigurna sam da ću isprobati nijanse 2., 6. i 8. 


Mislim da je bilo i za očekivati da ću u ovaj post uvrstiti Ultra last liplinere. Kao što rekoh gore, obožavam nudače. Mislim da ću u svoju košaricu ubaciti sve nijanse, iako nisu sve nude. 
Generalno obožavam Essence olovke za usne, pa mi to neće biti tako veliki problem. Haha.

Essence je uz ove proizvode koje baš želim izbacio i puno noviteta što se tiče ispravljanja nepravilnosti na licu, konturiranja i highlihta. Također, ostatak njihovi možete pronaći na njihovoj službenoj stranici.

Nadam se da ste uživali čitajući ovaj nešto drugačiji post i da ste pronašli neke od proizvoda koje su vam se svidjeli. Hvala vam što izdvajate svoje vrijeme za mene!
Koje proizvode od ovih noviteta biste voljeli imati u svojoj kolekciji? Jeste li prije isprobali slične proizvode? Pišite mi u komentare. :)

You Might Also Like

2 komentari

  1. wow, veselim se novitetima :D mene zapravo najviše interesiraju Catriceovi novi puderi, obzirom da su povukli matt plus puder koji mi je savršeno odgovatao-čak bolje od HD-a... :/
    Zanimaju me i olovke za obrve, do sad mi je najbolja S-he 02 jer je nijansa nekako najsličnija mojima, a moram priznati da nimalo ne volim gelove zbog tog UMJETNOG efekta.
    Essence sjenila izbjegavam jer nisu postojana, makar postoji mogućnost da će ova biti bolja od prethodnih :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja, i ja! Ja volim i gelove :)
      Nadam se da će ova biti bolja i postojanija :) <3

      Izbriši

Subscribe