Moj novčanik je opet prazan? #6 #BIRTHDAYGRAZNYXEDITION

17:41:00

Pozdrav blog! Još jedna nedjelja u nizu i dan za novi post. I Bogu i vragu sam već dosadila sa svojim new in postovima, no uvijek se trudim koliko toliko biti ažurna i pokazati vam novitete kako biste stigle pokupiti neke od proizvoda ako vam se svide. Trudim se uvesti i dva posta tjedno, ali to je trenutno nemoguće jer mi škola doslovno jede vrijeme. No, dosta sa mojim ispovijedima... Bacite se na čitanje!


Na slici su svi proizvodi...


Pretprošle nedjelje bila sam na otvorenju prvog Nyx Cosmetics dućana u Hrvatskoj i to je bio moj prvi blogerski "event". Zahvaljujući dragoj Ivani Blažoti Mijoč imala sam VIP ulaznicu i dobila sam nekoliko Nyx proizvoda, a nekoliko sam ih i sama kupila. Dobila sam kremastu paletu za konturiranje u nijansi DEEP/PROFOND koja je meni jaaaaaako tamna. Ali, pošto se proizvodi jako dobro blendaju i možete ih dozirati uspijevam ih koristiti. Na prvih nekoliko korištenja zaista sam zadovoljna sa ovom paletom. :) U vrećici se našao i Lingerie tekući ruž u nijansi SATIN RIBBON te Propel My Eyes maskara u nijansi JET BLACK. Cijene ovih proizvoda, nažalost, ne znam. :/


Među proizvodima pronašle su se i ove dvije preslatke kemijske u obliku ruža, VIP narukvice i neseser u obliku usana.  :)




Pola sata čekanja u redu rezultiralo je kupnjom Ny VIVID BRIGHTS eyelinera u nijansi VIVID SAPPHIRE kojeg želim već neko vrijeme. Također, kupila sam i 2 liquid suede ruža u normalnim nijansama, TEA & COOKIES i SOFT-SPOKEN. Te ruževe kupila sam čisto iz znatiželje, nisam puno očekivala i nisu mi privlačili pozornost kada sam proučavala NYX proizvode na internetu. No, od kada sam  ih prvi put stavila na usne postali su moji novi najdraži mat ruževi. Na kraju posta vidjeti će te još jedan isti, samo puuuno puuuno luđi i odvažniji. Ruževi su koštali 57,90 kn, a eyeliner 37,99 kn.


Prije nekoliko tjedana posjetila sam i Muller u Zagrebu s ciljem "eto idem samo vidjeti što ima...". Naravno, skroz sam zaboravila da je Sleek došao u Hrvatsku, i uopće nisam planirala ovu kupovinu, ali definitivno nisam požalila. Kupila sam i-Divine paletu sjenila u nijansi Oh So Special koju sam si mjerkala na Pink Pandi, ali nikada ju nisam kupila. Iskreno, oduševljena sam ovom paletom. Od izbora boja, pigmentacije, blendanja i svega ostalog. Recenzija će uskoro biti na blogu! Kako su mi highlighteri najdraži make-up proizvodi odlučila sam se i na paletu highlightera - Precious Metals. Nisam ju još u potpunosti isprobala, pa vam ne znam još ništa reći osim da su lijepi na pogled. :P Paletu sjenila sam platila oko 80 kn, a paletu highlightera 110 kn. 


Nedavno sam posjetila i Austriju, točnije Graz. Prije putovanja zacrtala sam sama sebi da ću gledati samo proizvode kojih nema u RH, tako je i bilo. Od tzv. drogerijskih proizvoda ulovila sam giga mega popularan Maybelline Age Rewind korektor, kao i FIT ME! kojeg u Hrvatskoj također nema. Oba su u najsvjetlijim nijansama. Age Rewind sam isprobala i moram priznati da sam zadovoljna, iako općenito smatram da su takvi proizvodima o kojima bruji cijeli internet precijenjeni. FIT ME! još nisam ni otvorila, ali nadam se da će mi i on biti dobar. Age Rewind -11€, FIT ME! - 6€, Bipa.




U Seinsberg shopping centru posjetila sam i Kiko, o kojem se također puno priča na yt i blog sceni. Ono što kod mene nećete često vidjeti su lakovi za nokte, no ova boja me oduševila i zvala je moje ime pa sam ju morala imati. Nijansa je 52. Kupila sam si i Smart Lipstick u nijansi 901 (jadna nemam dovoljno identičnih...) i ovaj čudesni Glitter Eyeliner u nijansi 01. Ruž, 4€. Eyeliner, 6€, Lak, 2€. Detaljniji dojmovi uskoro :)


Prije par dana skužila sam da u svojoj kolekciji nemam niti jednu crvenu olovku, pa sam to instantno morala riješiti. :P U Mulleru sam pokupila dvije Essence olovke u nijansama 08 i 14, svaka 8,90 kn.


Nedavno je u Mulleru bila akcija Catrice HD liquid coverage puder + liquid camouflage korektor gratis, a to nisam htjela propustiti. Puno sam već čitala o ovom Catrice puder i trebao mi je novi korektor, pa je ovo bila odlična prilika. Puder isprobah, opravdava sve odlične recenzije, a korektor već standardno dobar. Cijena im je skupa bila 60-ak kn. 




Iz Catrice Contourius limitirane kolekcije odlučila sam isprobati olovku za obrve i olovku/sjajilo za usne. Olovka je u nijansi PrecEYES Brown,a olovka/sjajilo u nijansi Nude. Nisam ih još dobro isprobala da bih vam znala reći što mislim o njima, ali slute na dobro. :) Olovka je bila oko 25-30 kn, olovka/sjajilo 36,99. kn. DM. 


Iz Essence Midnight Masquerade limtirane kolekcije pažnju mi je privukao jedino ovaj tekući iluminator u nijansi 01 Sitting, Waiting, Witching. Svi već znate moju ludost za šljokicama i sjajem, pa nije ni čudo što mi se ovako nešto nezmjerno sviđa. Kupljen je u Mulleru, oko 20 kn.


Sredinom 10. mj. odlučila sam se nagraditi za dobar start u novoj školskoj godini, pa sam si kupila ovu Misslyn Deadly Charmnig paletu. Ona sadrži 2 sjenila za obrve, 2 highlightera, rumenilo i 12 sjenila. Nešto više o njoj će te čitati uskoro. Kupila sam ju  Mulleru 101 kn. :)


Dio rođendanskih poklona...


LA RIVE TOUCH by woman parfem, na prvi miris ODLIČAN!


Moja najbolja školska je jedna od većine koja me jako dobro pozna. :) EOS, Batiste šampon za suho pranje kose i rajf, koji se sjaji :)


Posebno dragi su mi ovako kreativni i nesvakidašnji pokloni. Tko će ti još u 21.st za rođendan pokloniti knjigu? Cura na netu i zbirka pjesama mog svevremenskog A.G. Matoša. :) My girls just know me....


I kao šećer na kraju moja najbolja prijateljica me ipak najbolje poznaje!! Nyx Liquid Suede u nijansi Little Denim Dress i Nyx Soft Matte lip cream u nijansi Antwerp. Iako na blogu stalno čitate i gledate milijun nijansi nude ruževa koje imam, ovakve apstrakcije su ipak nešto što najviše volim. :) Da mogu, ovakve ružve bih nosila od 0-24. Ima tu još hrpu poklona, ali ovaj post bi bio kilometrima dugačak. Hvala svima što ste mi uljepšali rođendan. Ispod jedan selfie swatch ove plave predivnoće :)



Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post i da ste pronašli nešto što vam se svidjelo! Hvala vam što odvajate svoje vrijeme za mene! Čitamo se uskoro...
Uživajte! Pusa. Vaša M.
<3



You Might Also Like

8 komentari

  1. Dobar New in. 😉
    Ima tu svega zanimljivog!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve mi se čini da će većina proizvoda završiti u favoritima :P :O <3

      Izbriši
  2. Hrpa odlicnih proizvoda, neke i sama vec duze zelim probati, a stalno odgadam.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovaj plavi ruz fantazijaaa *_* ja se snalazim pa koristim plavu olovku za oci haha moraam ga nabavit :D

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Ukrala bih ti više od pola navedenog! :P Neke stvari kao da sam sama birala, a posebno mi je poznat onaj dio: "Nagradila sam se zbog škole", problem je samo što dosta često nađem razlog za nagrađivanje :D

    OdgovoriIzbriši

Subscribe