Essence noviteti; prvi dojmovi

19:14:00

Pozdrav blog! Od početka školske godine kasnim s postovima, i ne objavljujem ih redovito.Žao mi je zbog toga, ali dok ne uhvatim ritam to će morati biti tako. Danas vam donosim post sa Essence novitetima za jesen/zimu 2016./17. Nisam ih još u potpunosti isprobala, tako da su ovo moji prvi dojmovi. Nadam se da će vam se svidjeti. Uživajte! 


Na slici su svi proizvodi....



Isprobala sam dvije nove nijanse Essence the gel nail polish lakova za nokte. 73 more than a feeling i 87 gossip girl. Standardno već obožavam Essence lakove, od raspona nijansi, cijene i kvalitete. Kao i svi ostali, isplativi i prekrasni. Cijena im je 12,90 kn. Imala sam priliku isprobati i ultra gloss nail shine mirror efect top coat, i super mi je. Nije da nešto produži trajanje laka, ali da im lijep sjaj i učini ih nekako svježima. Mislim da mu je cijena oko 20 kn.


Jedan od proizvoda zbog kojih sam se najviše veselila je get picture ready! korektor. Moj je u nijansi 10 ivory. Sasvim mi je bio dobar za svoju cijenu i Essence općenito kao brend. Nema neko prekrivanje, ali lijepo posvijetli dijelove lica koje treba. Vrlo je kremast, lako se blenda i ne uvlači se u borice ispod očiju. Cijena mu je oko 25-30 kn.


Rock 'n' doll crazy xxxl volume maskara mi je na prvo trepkanje bila identična kao i ona u rozom pakiranju, tako da baš nisam sigurna jesam li iznenađena. Mislim da je Essence dosta poznat po dobrim maskarama, pa bi se i ova mogla uklopiti u taj rang. Lijepo razdvoji trepavice, da im volumen, ne preslikava se i ne trusi se. Sviđa mi se. 30-ak kn.



I na šećer na kraju, BB lipgloss je proizvod koji mi se definitivno najviše svidio od vih koje sam dobila na isprbavanje. Nikada prije nisam obraćala pozornost na ovakve proizvode, ali od kad sam isprobala ovaj ništa drugo ne nosim na ustima kada idem u školu. Njeguje i hidratizira vaše usne, a daje im boju i lagani sjaj. Moj je u nijansi 05 heartbreaker. Jedan od najboljih Essence proizvoda koje sam ikada probala. Cijena mu je oko 20-ak kn.

Sve ove proizvode možete pronaći na policama Muller-a, Bipe, DM-a i Kozma. Većina mi se svidjela i nastaviti ću ih koristiti. Ako želite recenziju nekog od njih nakon što ih dobro isprobam, pišite mi u komentare. Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post. Hvala vam što odvajate svoje vrijeme za mene. Pusa, Vaša M. <3

Jeste li isprobali neke od ovih proizvoda? Kakva su vaša mišljenja?

You Might Also Like

4 komentari

  1. Nisam nista od ovog probala. Ali imam kompaktni puder i čekam da ga isprobam. Zanima me kakav je :)
    Zanima me maskara. Trepavice prije i poslije.da stavis slike npr :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trudim se oko toga sa slikama, htjela bih da su slike kvaltietne. A u takvim slučajevima je to malo teže :/

      Izbriši
  2. Znam kako ti je što se tiče škole, u sličnoj sam situaciji. :) Odlični proizvodi, najviše mi se sviđa lak u crveno- ljubičastoj.

    OdgovoriIzbriši

Subscribe