Back to school edition: Top 5 ruzeva za skolu

17:28:00

Pozdrav blog! Svi smo svjesni toga da uskoro počinje škola i da se polako vraćamo svojim radnim obavezama. U današnjem postu sam vam odlučila predstaviti nekoliko ruževa koji su prikladni za školu i najčešće ih nosim. Uživajte!


To su uglavnom Essence i Catrice ruževi jer su vrlo hidratantni, što je vrlo bitno za ruževe koje nosim cijeli dan.



Prvi i moj najdraži ruž općenito je M.A.C Matte ruž u nijansi honeylove. Od kada sam kupila ovaj ruž ne prestajem ga nositi,a vjerujem da će se to nastaviti i sada kada krene škola. Klasična topla nude nijansa, iako je mat finish-a i dugo traje,ne isušuje usne. Kupila sam ga u M.A.C-u u Zagrebu, 152 kn.



Slijedeći je Catrice Ultimate Colour ruž u nijansi 380 Nude-Tastic kojeg već duže vrijeme imam u svojoj kolekciji i puno sam ga nosila. Vrlo je sličan prethodnom M.A.C honeylove-u, pa je poslužio kao jeftinija varijanta za isti. Kupila sam ga u Kozmu, 33,90  kn.



Tu je i Essence ruž u nijansi 11 Nude Love koji je što se nijanse tiče skroz drugačiji od prethodna dva. Nude Love je prljavo roza nude hladna nijansa i uglavnom je nosim preko zime jer se svojom hladnoćom u potpunosti uklapa uz to godišnje doba. Dobila sam ga na poklon, a možete ga pronaći u Mulleru, Bipi, DM-u i Kozmu po cijeni od 21, 99 kn.



U ovom postu svoje mjesto zaslužio je još jedan Essence ruž, a on je u nijansi 05 Cool Nude. To je to mauve nijansa koja je po mom mišljenju idealna za jesen jer je toplog pod tona pa ju stoga najčešće tada i nosim. Ovaj ruž je također poklon, možete ga pronaći u istim drogerijama po istoj cijeni.



I na kraju tu je još jedan Catrice ruž iz kolekcije Ultimate Colour u nijansi 010 Be Natural koji je opet nijansom puno drugačiji od ostalih. To je nude-peachy nijansa koju mogu nositi uvijek, bez obzira na godišnje doba. Kupila sam ju u Kozmu, na sezonskom sniženju po cijeni od 16,90 kn.

Mislim da su svi ruževi koje sam vam pokazala svojim nijansama, ali i teksturama savršeni za jednostavne make up look-ove za školu. Također, većina su proizvodi drogerijskog ranga, pa su svojom cijenom usklađeni i s prosječnom ušteđevinom jedne srednjoškolke. Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post. Hvala vam što odvajate svoje vrijeme za mene! 
Pusa. Vaša M. <3

You Might Also Like

9 komentari

Subscribe