Essence "Exit to Explore" LE

14:14:00

Pozdrav blog! Danas vam tipkam, nažalost, zadnji praznički post, a u njemu sam vam odlučila predstaviti novu Essence limitiranu kolekciju "Exit to Explore". Mislim da je ova kolekcija pravo osvježenje za kraj ljeta i povratak u nove radne pobjede. Što sam sve isprobala pročitajte u nastavku... :)


Na slici su proizvodi koje sam isprobala...

"Slijedeća postaja - raj! S novom kolekcijom Essence otkriva egzotični svijet amazon."


U "Exit to Explore" kolekciji dostupne su 3 nijanse mono sjenila; zeleno-smeđoj, breskvasto-zlatnoj i plavo-ljubičastoj. Sve nijanse imaju prelijevajući hologramski efekt što mi se izrazito svidjelo jer u svojoj kolekciji nemam nijedno sjenilo s takvim efektom.




 Ja sam isprobala plavo-ljubčasto sjenilo u nijansi 02 Queen of the Amazons. Tekstura sjenila mi se izrazito svidjela jer je meka, te se vrlo lako blenda. Iako, na prvu hologramski efekt nije jako vidljiv, na kapcima je vrlo lako primijetiti nježno prelijevanje tamno plave u ljubičastu. Mislim da ću ovo sjenilo više nositi po zimi zbog hladnog tona koji sadrži u sebi. Cijena mu je 16,90 kn što je vrlo povoljno za sjenilo ovakve teksture i pigmentacije.




Također isprobala sam i rumenilo u nijansi 01 My heart is beating like a jungle drum koje se nažalost putem slomilo, te je kod repress-anja izgubilo svoj ombre efekt. Dok je bilo čitavo nijanse su laganim ombre efektom prelazile iz nježno breskvaste u rozu nijansu. Iako na prvi pogled djeluje matt, na licu je vrlo primjetljiv zlatni odsjaj. Baš kao i sjenilo, rumenilo je lijepo pigmentirano, meke teksture, lako se blenda, no nešto se više trusi. Također, s ovim rumenilom ne možete pretjerati, a opet nadogradivo je. Cijena mu je 29,99 kn.



Tu je i refreshing lipstick u nijansi 02 Apricot Cockatoo koji mi se od svih proizvoda čak najviše i svidio. Iako, ja ovaj proizvod ne bih nazvala ružem jer je teksturom i pigmentacijom više podsjeća na balzam u boji. Lako se nanosi, vrlo je hidratantan te traje od 3-4 sata bez jela i pića. Ono što mi se kod njega posebno sviđa je to što lagano hladi usta i daje vam osjećaj svježine. Mislim da ću ovaj proizvod vrlo često nositi u školu i da će biti idealan za to. Cijena mu je 21,99 kn.


I na kraju tu su i gumice za kosu koje su definitivno u ovoj kolekciji pun pogodak te tako daju još stvarniji osjećaj prašume. :)

Vrlo sam zadovoljna s ovom limitiranom kolekcijom i mislim da nudi vrlo dobre proizvode po pristupačnim cijenama. Također u njoj su dostpuna i 3 laka, toaletna vodica, sjajilo za usne i tetovaže. Sve proizvode možete pronaći u Muller-u i DM-u (za Kozmo i Bipu ne znam) do isteka zaliha. 
Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post. Hvala vam što izdvajate svoje vrijeme za mene. Pusa. Vaša M. <3

***PR

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe