Olival čarobno suho ulje; recenzija

20:33:00

Pozdrav blog! Nedjelja je i vrijeme je za novi post...
Danas ću vam predstaviti proizvod koji vrlo kratko koristim, ali smatram da sam u potpunosti spremna na recenziju jer me na prvo korištenje oduševio. Više o Olival čarobnom suhom ulju čitajte u nastavku...


Ovaj proizvod je kao i svi Olivalovi proizvodi prirodno, sadrži ulje lješnjaka, argana, makadamije, jojobe i ruže.  Nešto više o Olivalu kao brendu možete pročitati ovdje.

ŠTO KAŽE OLIVAL?

Čarobno suho ulje za tijelo, lice i kosu. Čini ožu mekom i svilenkastom, a kosu nahranjenom i zaštićenom. Upija se u trenu te kožu ostavlja sasvim suhom, ali neodoljivo mekom i nježnom.


TIJELO

Ovo ulje najčešće sam koristila za tijelo poslije tuširanja, a ponekad i prije izlaska. Nakon tuširanja obično bih ga nanijela po cijelom tijelu, a prije izlaska samo po rukama i nogama. Kao što i samo ime kaže, ulje je suho i brzo se upija, ali ostavlja kožu mekom, glatkom, sjajnom i njegovanom. Do sada sam isprobala nekoliko sličnih ulja, no ovo mi je najveći favorit od svih. Također, ulje predivno miriši!



KOSA

Ulje bih obično stavljala na vrhove kose prosušene ručnikom i pustila da se suši na zraku. Kosa bi tada bila mekana, lepršava i sjajna, ali ne i masna što mi je najbitnije kod ulja kada ih stavljam na kosu. Za lice ovo ulje nisam koristila jer ne volim ulja koristiti na licu niti s njima skidati šminku.


Ulje dolazi u pakiranju od 50 ml, sa čvrstom plastičnom pumpicom. Cijena mu je 110 kn, a možete ga pronaći u DM-u :)

Kao što rekoh isprobala sam nekoliko sličnih ulja, ali nijedno mi se nije svidjelo kao ovo, pa sam odlučila podijeliti svoje oduševljenje s vama. Sigurna sam da ću ga nastaviti koristiti, posebno u nadolazećim zimskim danima kada će mi koža biti ispucala i suha više nego sada. Definitivno isprobajte ovaj proizvod i javite mi svoja mišljenja. Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post! Hvala vam što izdvajate svoje vrijeme za mene. Pusa
Vaša M. <3

Jeste li isprobali slične proizvode? Kakvo je vaše mišljenje ?

**PR

You Might Also Like

1 komentari

  1. Nisam ovo probala, ali obožavam ovakva ulja i baš bi mogla probati ovo, djeluje odlično :)

    http://beseenbepopular.com/hr/

    OdgovoriIzbriši

Subscribe