Wet n' wild noviteti; Recenzija

12:53:00

Pozdrav blog! Nova sezona je na pomolu i vrijeme je izbacivanja sezonskih noviteta pojedinih brendova. U ovom postu ću vam predstaviti neke od proizvoda koje je Wet n' wild ove sezone lansirao u prodaju i podijeliti svoje mišljenje sa vama. Uživajte!


Wet n' wild je američki brend dekorativne kozmetike koji svoje proizvode ne testira na životinjama, niti oni sadrža štetne sastojke.



Prvi i najveći favorit od svi proizvoda koje sam isprobala je Megaglo dual-ended contour stick. Ove sezone puno je brendova izbacilo slične proizvode (Catrice, Maybelline..), te je stoga wet n' wild-ova verzija imala veliku konkurenciju. Dolazi u kartonskoj kutiji, te su na poleđini prikazane 3 fotografije s uputstvima za korištenje što je dobro za sve one koji još nisu savladali tehniku konturiranja.


Moj je u nijansi Light/Medium.




Ovaj stick za konturiranje sastoji se od dva različita proizvoda, na dvije strane. S jedne strane je brončano smeđa nijansa za konturiranje, a s druge strane skoro bijela nijansa za posvjetljivanje. Oba proizvoda su kremaste formule. Prije korištenja sam se bojala da se neće moći lako utapkati ili da će razmazati prethodno nanesenu podlogu. No, to se nije dogodilo. Proizvod se izravno iz pakiranja vrlo lako nanosi, a nanošenje će vam još dodatno olakšati i oblikovani vrh svakog od proizvoda. Ja sam ga u kožu utapkala mokrom spužvicom i to sam također odradila bez problema. Ništa se nije razmazalo, niti su ostale mrlje. Vrlo je bitno da oba proizvoda setirate s proizvodom u kamenu/prahu.



Nikada prije nisam isprobala kremaste proizvode za konturiranje, pa je ovo bio zaista novitet za mene. Mislim da je ovakav tip proizvoda odličan za sve one kojima konturiranje još uvijek stvara problem. Cijena mu je oko 50 kn, a možete ga pronaći (kao i sve wet n' wild proizvode) na policama Bipe i DM-a.




Slijedeći proizvod koji sam isprobala je Wet n' wild ruž u nijansi Dark Pink Frost. Dolazi u vrlo ne kvalitetnom plastičnom pakiranju koje je vrlo lako lomljivo. No, nije neka velika šteta s obzirom na cijenu proizvoda ovog brenda koja je i više nego pristupačna.

     

Nijansa ruža je baš onakva kako joj i samo ime kaže, "Pink Frost". Iako mislim da mi takve nijanse ne stoje, posebno u ovo doba godine, ona je kao nijansa apsolutno predivna. Hladna roza boja, sa zlatnim odsjajem koji je vrlo uočljiv. Kao što već napisah, mislim da mi takve nijanse ne stoje pa iz tog razloga ovaj ruž nisam često nosila preko cijelih usana.


U onih nekoliko puta kada jesam, o teksturi i formuli ovog ruža stekla sam pozitivno mišljenje. Formula je kao i u svakog klasičnog ruža, hidratantan ali bez onog vodenog sjaja. Na usnama traje 5-6 sati bez jela i pića što je sasvim ok za klasičan ruž. Ipak, draži mi je bio samo na sredini usana preko nekog mat ruža ili olovke u sličnoj nijansi. Voljela bih imati rumenilo u sličnoj boji, pa si sve razmišljam da ga nastavim koristiti kao kremasto rumenilo. O tom, po tom....Cijena mu je oko 25 kn.


Također, isprobala sam i Lash-o-Matice extension kit. Odnosno, maskaru i vlakna za trepavice. 


Iako bi ovaj duo trebao učiniti vaše trepavice punim volumena, i ultra dugačkima tj. dati efekt ekstenzija iz prvog sloja, u mom slučaju to nije bilo tako, ali svejedno sam našla način za upotrebu. Kao i uvijek...



Postupak se sastoji od 3 vrlo jednostavna koraka. Prvo nanesete crnu maskaru kao bazu kako bi se vlakna zalijepila, zatim nanesete vlakna, te na kraju sve to setirate još jednim slojem crne maskare. Postupak možete ponoviti nekoliko puta. U mom slučaju krajnji rezultat su dugačke, lijepo razdijeljene trepavice. No, ako bih ponovila postupak više puta one postaju sve gušće i gušće te tako ovaj duo može biti i varijanta za noć, ali i za dan. Cijena ovog seta je oko 70 kn.



I na kraju tu je 1 step wonder gel lak za nokte u nijansi It's Sher-Bert Day. Roza ciklama nijansa, koju bih nosila u svakom godišnjem dobu koliko mi je lijepa što je vrlo čudno jer inače volim samo nude, puderaste nijanse lakova. 


Ono što mi se najviše svidjelo kod ovog laka je njegova široka, plosnata i tanka četkica koja je po mom mišljenju savršena. Iako nokte ne lakiram često, to mi je vrlo bitno.


Wet n' wild kaže da bi ovaj lak trebao dati efekt gela bez upotrebe lampe. Što se sjaja noktiju tiče on  je to definitivno ispunio, ali što se trajnosti tiče i nije baš. Kao i svaki na noktima mi traje 3-4 dana. Ne znam što bih vam drugo napisala jer nisam neki stručnjak za lakove. Cijena mu je oko 20-ak kuna.

Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post i da sam vam dostojno predstavila ove novitete. Do sada nisam isprobala nijedan wet n' wild proizvod, ali nakon isprobavanja ovih definitivno hoću. Hvala vam što odvajate svoje vrijeme za mene. Do slijedećeg tipkanja! Pusa! 
Vaša M. <3

Jeste li isprobali neke od proizvoda ovog brenda? Kakvo je vaše mišljenje o njima? Koliko ste vješti u konturiranju? Koje su vaše najdraže nijanse ruževa?

**PR

You Might Also Like

3 komentari

  1. Super noviteti. :) Meni se jako sviđa boja ruža i koncept produživanja trepavica s vlaknima, nisam nikada probala nešto slično. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam do sada probala jedan slican proizvod (tj. 2 jel..) i nije me odusevio jer je izgledalo jaaako umjetno.

      Izbriši
  2. Duo za konturiranje mi se sviđa i razmisljam o njegovoj kupnji!

    OdgovoriIzbriši

Subscribe