Favoriti ljeta 2016., pt.2

11:57:00

Pozdrav blog! Došlo je vrijeme za zadnji morski post, a u njemu ću vam pokazati što sam sve to voljela i s radošću koristila od dekorativne kozmetike ovog ljeta. Naravno, ono još nije završilo, ali polako mu se približava kraj.  Uživajte u čitanju!

Na slici su svi proizvodi...



Prvi favorit je Makeup Revolution Mermaids Forever paleta od 32 sjenila koja je na moju veliku žalost putem pretrpila lom, no to me nije spriječilo da ju redovito koristim. Ovo je jedina paleta sjenila koju sam nosila na more i definitivno nisam pogriješila što sam baš nju odabrala. Ona nudi širok spektar boja sve od zelenih, plavi, rozih pa sve do nude tonova. Mišljenja drugih blogerica na temu ove palete su vrlo podijeljena, no kao što vidite ja sam naklonjena onima koje je vole i kojima je dobra. Kupila sam ju na Pink Pandi po cijeni od 92,99 kn.


Olival CC krema je proizvod koji ste svi mogli očekivati u mojim ljetnim favoritima jer sam već puno pisala o njoj i  o tome koliko ju volim. Recenziju možete pročitati ovdje. DM, 54,90 kn.


Slijedeći je Essence soo glow! kremasti highlighter u nijansi 10 look on the bright side koji je već drugi put zaslužio mjesto u mojim favoritima. Daje predivan sjaj, dugotrajan je, ne ostavlja mrlje i lako se nanosi. Također, pročitala sam puno negativnih recenzija o ovom proizvodu, no ja ga obožavam. Mislim da je nosljiv i u dnevnoj varijanti, kao i u noćnoj. Sve ovisi o količini i  tome kako ćete ga nanijeti. Kupila sam ga u Mulleru, 21.90 kn.


Neočekivano mjesto u ovim favoritima zaslužio je i Essence wake up, spring! eyeliner u nijansi 03 spring a-ling a-ling. Od njega nisam puno očekivala, no moja (ne)očekivanja su bila pogrešna. Pigmentacija nije pretjerana, no sasvim je dovoljna što se mene tiče. Ono što me oduševilo kod ovog eyeliner-a jest njegova dugotrajnost. Trajao mi je čak i do 8 sati, što nije uobičajeno za eyeliner-e ovog tipa. Također je vrlo precizan, a i nisam ga potrošila nakon 3 korištenja što je slučaj sa gotovo svim Essence eyeliner-ima u olovci. Kupila sam ga u DM-u po ludo sniženoj cijeni od 4,99kn.


I zadnji proizvod u ovim favoritima je Aura Absolute Matte tekući mat ruž u nijansi 608 Instant Crush koji me oduševio kao i njegov prethodnik kojeg imam u kolekciji već neko vrijeme. Dugotrajan je, ravnomjerno se nanosi, a i boja je prava ljetna. Od kad sam ga kupila ne prestajem ga nositi, a sto posto sam sigurna da to nije zadnji Aurin tekući mat ruž u mojoj kolekciji. Kupila sam ga u Kozmu, 39,99 kn.

Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post, a već slijedeći vam ponovo pišem iz Siska :/ Nažalost, moje ljetovanje je uskoro gotovo i vrijeme je da se vratim kući i krenem u nove radne pobijede. Hvala vam što odvajate svoje vrijeme za mene. Pusa. Vaša M. <3

***Sve proizvode spomenute u ovom postu sam kupila osobnim novcem.***

You Might Also Like

4 komentari

  1. Dugo sam željela ovu Olival CC kremu, ali ističe suhe dijelove. Meni se Essence-ov highlighter uopće nije svidio, a većini odgovara. :(
    Mermaids Forever je predivna paleta, a nije skupa. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se pokazala odlicnom da ponovim po 101 put 😛😛 Ne znam do cega je sto se highlightera tice 😟 Slazem se za paletu, obozavam ju ❤😙

      Izbriši

Subscribe