Favoriti ljeta 2016., pt.1

16:23:00

Pozdrav blog! Danas vam donosim jedan kišni morski post u kojem ću vam pokazati svoje favorite ovog ljeta. U slijedećem postu čitati će te također ljetne favorite, ali dekorativne kozmetike, a danas sve ono što nje to. Uživajte!

 Na slici su svi proizvodi....


Prvi favorit je Olival Aloe Vera Gel koji sadrži listove aloe vere. Iako je namijenjen za regeneraciju  i umirivanje nadražene kože ja sam ga koristila za mazanje uboda od komaraca koji su u mom slučaju preko ljeta nepodnošljivi. Noge su mi cijelo ljeto kompletno pune uboda koji nenormalno svrbe, pa je ovaj gel bio savršen za ublažavanje tog svraba. 


















Slijedeći favorit je Hello Beauty, Hello summer pekez za sunčanje sa 
šljokicama. Pekmez namijenjen ubrzanom tamnjenju i ne sadrži zaštitni faktor. Probala sam slične proizvode različitih brendova, ali ovaj je definitivno najučinkovitiji. Lako se razmazuje, brzo se upija i sadrži šljokice koje se prekrasno presijavaju na suncu. Možete ga pronaći u Bipi po cijeni od 74,90 kn. Također, postoji i verzija sa faktorom 15, no ona je nešto skuplja.


Nakon sunčanja i za izlaske često sam koristila ovo Hello Beauty, Hello Summer ulje sa zlatnim šljokicama koje ste zajedno sa pekmezom nedavno mogli osvojiti na giveaway-u na mom blogu. Također se lako razmazuje i brzo upija, no u njemu su šljokice puno intenzivnije što se nekome možda neće svidjeti, ali ja sigurno nisam jedna od tih. Dolazi u pakiranju  od 30 ml. Bipa, 54,90 kn.


Iiiii još šljokica! Najveći ljetni favorit je ovaj wet n' wild šljokičasti lak za nokte u predivnoj rozoj boji. Kao što ste već sigurno primijetili ja obožavam šljokice i prihvaćam sve što ima veze sa njima. :D Ne znam koja mu je cijena jer sam ga dobila na poklon, ali možete ga pronaći u DM drogerijama. 


Tu je i Orsay L'or de say No.2 parfem koji mi se na prvi miris odmah svidio. Nisam spretna u opisivanju mirisa, pa ne znam što drugo reći osim da je pravi ljetni, svjež i prozračan. Kupila sam ga u Orsayu po cijeni od 109,99 kn.



I na kraju, mislim da su ovo svačiji ljetni favoriti. Hladna voda, sunčane naočale i dobar ljetni magazin. To je sve što vam treba za bezbrižno uživanje na sunčanoj plaži uz bistro plavo more ;)

Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post i da uživate u ljetu i godišnjem odmoru! Hvala vam što odvajate svoje vrijeme za mene! Puno slanih pusa šalje vam vaša M. <3


***Sve proizvode u ovom post-u sam ili kupila osobnim novcem ili ih dobila kao PR***

You Might Also Like

3 komentari

Subscribe