Moj novcanik je opet prazan? #4

15:15:00

Pozdrav blog! U petak sam se vratila s mora, a samnom i puno noviteta za moju kolekciju koje ću vam u  ovom postu predstaviti! 3 puna tjedna murterski Kozmo mi je bio preko puta kuće te sam posjetila još neke drogerije, a to je rezultiralo ovime što će te vidjeti u nastavku. Uživajte!

Na slici su svi proizvodi...

Kao i uvijek, prvo što ću vam pokazati su puderi. Uspjela sam ugrabiti Catrice Even Skin Tone puder u nijansi 010 even vanilla koji je jedan od mnogih proizvoda od Catrice-a koji izlaze iz asortimana. Koštao je 16, 90 kn na sniženju. Drugi je Bell HYPOAllergenic puder u nijansi 02 kojeg sam odlučila isprobati jer nikada nisam koristila proizvode Bell kozmetike. 59,99 kn.


U Dalmare shopping centru u Šibeniku posjetila sam i Golden Rose dućan. Također, Golden Rose proizvode nikada do sada nisam isprobala. Odlučila sam se za Stick Foundation u nijansi 02. Pretpostavljam da je ovo nešto na foru Pan Stik-a od Max Factor-a kojeg obožavam te se radujem isprobavanju ovog proizvoda. Mislim da sam ga platila negdje oko 50 kn. :)


Priuštila sam si i Max Factor Eye Luminizer Brightener u nijansi Fair/Light kojeg već dugo želim isprobati. Sviđa mi se što proizvod dolazi s pumpicom, no ono što će nekome možda smetati je njegov vrlo intenzivan miris. 61,99 kn.


Kada sam na polici vidjela ovu BeautyUK Ultimate contour paletu za konturiranje mojoj sreći nije bilo kraja i znala sam da mora biti moja. Imam nekoliko proizvoda od BeautyUK-a koje obožavam i svakodnevno ih koristim. Ne znam jel' zbog toga što su stvarno odlični ili zato što su kupljeni na meni vrlo dragim izletima i putovanjima, ali svakako znam da ih zaista volim. Paletu sam platila 49,99 kn.


Još jedan proizvod za konturiranje koji je nov u mojoj kolekciji, ali i u Catrice asortimanu je PrimeAndFine Contouring Duo Stick. Mjerkam već neko vrijeme te contouring stick-ove i odlučila sam se za ovaj. Isprobala sam tester, proizvodi se ravnomjerno nanose i lako  blendaju. Nadam se da će biti dobar :) Kupila sam ga u Šibeniku u Mulleru po cijeni od 35,99 kn.


Iako rumenila ne koristim često kupila sam ovu Catrice Blush Artist Shading paletu jer su boje vrlo ljetne, ali u isto vrijeme i lagane. Isprobala sam svjetliju nijansu rumenila i highlighter i moram priznati da sam zaista oduševljena. Pigmentacija nije pretjerana, ali se lako može nadograđivati. Prva njansa je mat, a druge dvije imaju šljokice. Platila sam ju 35,99 kn.


Kakva bih ja to blogerica bila kada ne bih isprobala Essence blogger's beauty secrets palete? Od 4 dostupne palete meni se najviše dopala the glow must go on bronzing & highlighting paleta. Mislim da je ovo jedan od rijetkih proizvoda za koje sa sigurnošću mogu reći da mi je bio baš potreban jer u svojoj kolekciji nemam niti jedan shimmerasti bronzer kao i ovakve nijanse sjenila. Highlighter imam sličan, ali tome ćemo progledati kroz prste. Highlightera nikad dosta, zar ne? Kupila sam ju u Kozmu po cijeni od 43,99 kn.




Na Catrice sezonskom sniženju uspjela sam uloviti i Chocholate Nudes paletu koja sadrži 6 divnih nijansi brončano, nude, čokoladnih nijansi. Kao što i samo ime palete kaže :P Od Catrice paleta isprobala sam samo onu sa rozim nijansama i pokazala mi se sasvim solidnom. Platila sam ju 16,90 kn.




Od trenutno dostupnih Essence noviteta ugrabila sam get picture ready! paletu koja mi da budem iskrena i nije bila neophodna, ali sam imala želju isprobati nešto novo i od Essence-a. Kupila sam ju u Mulleru i koštala je oko 43,90 kn.


Od kada se Muller pojavio kod nas ArtDeco proizvodi su mi uvijek zapinjali za oko, ali nikada nisam ništa kupila. Kada sam u Šibeniku došla u Muller svidjela su mi se ova dva mono sjenila i još su oba bila na sniženju pa sam svaki platila 18,90 kn. Nijanse su 286 i 83.


Mojoj sreći nije bilo kraja kada sam u nekoj zabitoj polici Mullera slučajno pronašla Essence Effect tekuće sjenilo koje sam davno koristila, ali je prije nekoliko godina izašlo iz asortimana. Sjećam se da sam obožavala to sjenilo i da sam ga imala baš u nijansi 05 china's grove kao što je i ova. Platila sam ga 4,90 kn što ima smisla jer je dio prastarog asortimana.


U svojoj kolekciji ne volim imati puno maskara jer se brzo kvare, pa sam iz tog razloga u ova tri tjedna kupila samo jednu i to Loreal Miss Hippie maskaru za koju sam od nedavno kada je izašla u prodaju čula samo pozitivne recenzije. Već sam ju nekoliko puta isprobala, zaista radi posao kako treba i mislim da bi mi ona mogla postati nova najdraža. Koštala je 40 kn na sniženju. :)

Mojoj kolekciji se pridružilo i nekoliko olovaka za oči. Prva je wet n wild coloricon kohl eyeliner u bijeloj boji koju slobodno možete preskočiti, kupila sam ju u Bipi po redovnoj cijeni od 14,99kn. Kao zamjenu za potrebnu bijelu olovku kupila sam Essence gel eye pencil u nijansi 07 cloudy white koja me u potpunosti oduševila svim svojim "osobinama" pa sam iz tog razloga kasnije kupila i druge nijanse; 06 Cocoa Bean, 05 gunmetal i zelenu na čijem pakiranju (barem mojem)ne piše broj i naziv. Svaka od ovih Essence olovaka koštala je 9,90 kn na sezonskom sniženju.


Željno sam iščekivala dolazak novog Catrice asortimana kako bih isprobala Catrice Velvet Matt lip cream tekuće mat ruževe jer sam se nadala da će moći stati uz Aurine, ali nažalost za sad ništa od toga. Moj je u nijansi 010 MidNude Season koja je apsolutno prekrasna. Ako želite pročitati nešto više o njima nakon što ću ih (možda kupim još koju nijansu)  dobro isprobati. Kupila sam ga u Mulleru po cijeni od 27,90 kn.


Za razliku od Catrice mat tekućih ruževa kod kojih sam puno očekivala, a dobila skoro ništa kod Essence tekućih (ne mat) ruževa situacija je bila potpuno obrnuta. Nikada me nisu privlačili ovi proizvodi, ali kada sam i njih našla na sezonskom sniženju nisam imala što izgubiti. Kupila sam dvije nijanse; 03 almost real i 02 beauty secret i nisam požalila. Više o njima čitati će te u narednim favoritima. 9,90, Muller.


Mom make up kutku su se pridružila i tri Catrice ruža, svaki iz različite kolekcije. Prvi je 010 Be Natural, kolekcija Ultimate Colour, zatim 090 InCORALbly Pink, kolekcija Ultimate Stay i 050 Coffe & Cream, kolekcija Luminous lips. Svaki je koštao 16,90kn na sniženju.


Iako sjajila ne koristim često uvijek volim imati barem jedno u svojoj kolekciji, pa sam tako ovoga puta izabrala Essence xxxl nude sjajilo u nijansi 01 shy beauty. 9,90 kn, Muller.


I kao šećer na kraju tu je Golden Rose dream lips lipliner u nijansi 501. Iskreno, čudi me kako sam se suzdržala da kupim samo jednu olovku za usta u proteklih nekoliko tjedana. Kupila sam ju u Golden Rose dućanu u Šibeniku po cijeni od 24,90 kn. :)

Nadam se da ste uživali čitajući ovaj malo duži post onoliko koliko sam ja uživala pišući ga. Hvala vam što odvajate svoje vrijeme za mene. Pusa. Vaša M. <3

Koristite li neke od ovih proizvoda? Kakvo je vaše mišljenje o njima? Ako želite čitati nešto više o bilo kojem od njih pišite u komentare :)

You Might Also Like

10 komentari

  1. Super stvari si kupila, od kada je izašla Loreal maskara želim je kupiti, nadam se da ću uskoro.

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme. Odlično. Noviteti pun pogodak!

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš sam uživala čitaju ovaj post, koliko noviteta ajme. Nadam se da će ti se svidjeti Bellov puder kao i meni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim citati malo duze new in postove. I ja se nadam :)

      Izbriši
  4. Jako mi se sviđa dvostrana olovka za contouring, moram si je nabaviti definitivno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wet n' wild ima identicnu, bit ce uskoro clanak usporedbe. Za sad sam jakooo zadovoljna sa Catrice-ovom :)

      Izbriši

Subscribe