Evo me i ovdje...

14:58:00


Bok ekipa! Kao što vidite, skupila sam dovoljno hrabrosti i za ovu avanturu u svome životu. Nakon duuugo razmišljanja, želja je ipak prevagnula. Ovaj blog, kao što i sam naslov govori uglavnom će se sastojati od šminke, ali i kozmetike (lice, tijelo..). Recenzije,haul-ovi i još svašta nešto. Da se odmah dogovorimo, ovdje NIKAD nećete vidjeti postove koji odišu neraspoloženjem jer onda od ovog bloga neće biti ništa. Nastojati ću biti odgovorna blogerica pa svaki tjedan objaviti jedan post, a ako moj raspored to dozvoli, bit će ih i više. Moram vam priznati da sam sretna, ali i da me pomalo strah. Kako će se jedna četrnaestogodišnjakinja zaljubljenica u šminku snaći u ovom svijetu? No, nas hrabre prati sreća ;) Hvala vam što ste odvojili svoje vrijeme za mene :) 


P.S Na kraju svakog mog post-a očekuje vas tekst neke, meni osobno, lijepe pjesme ili citat.











UA-81019384-1



"Wherever you go, go with your heart"

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe