Favoriti u veljači 2016.

16:01:00

Pozdrav blog! Danas je nedjelja, dan za post, a ujedno i moj prvi tematski. Kao svoj prvijenac odlučila sam vas upoznati sa nekim proizvodima koje sa voljela ovaj mjesec. Veljača je mjesec zaljubljenih, pa sam tako i ja u ovom mjesecu pronašla par novih proizvoda u koje sam se zaljubila.


Na slici su proizvodi koje sam voljela kroz veljacu, a sada krenimo sa hvalospjevima... 


Prvo s prvim što ide na lice :) Ovo je Maybelline Affinitone tekući puder u nijansi 16 Vanilla Rose,  Otkrila sam ga početkom mjeseca i od tada ga ne prestajem koristiti. Ovo je puder koji odlično odgovara mojoj koži, daje joj onaj zdravi sjaj koji sam i očekivala. Ima srednje prekrivanje te je vrlo lagan na koži. Može se nadograditi, ali ako nemate problematičnu kožu jedan sloj će vam biti dovoljan. Potrebna je vrlo mala količina pudera za prekrivanje cijelog lica, a najbolje se nanosi sa beauty blenderom. Sam ne traje duže od 8h, ali s puderom u kamenu traje i do 12h. Redovna cijena mu je oko 60 kn, ali ja sam ga kupila na sniženju u Mulleru za 39,99 kn. 



Logičan slijed poslije pudera bi bilo pomagalo za nanošenje istog. Do sada sam isprobala brojne varijacije na temu beauty blendera, ali ova je definitivno najbolja. Ovo je Hello Beauty spužvica kod koje me odmah privukla boja. Na slici se ne može primijetiti, ali ona je koraljno narančaste boje. Kod ove spužvice mi se sviđa to što se fleke od pudera nakon korištenja daju lako oprati i što kod pranja spužvica ostaje istog oblika, što nije slučaj sa Ebelinovom. Jednostavna je za uporabu, nije tvrda i odlično radi svoj posao. Kupila sam je u Bipi po redovnoj cijeni od cca. 25 kn.






Već sve ptice na grani znaju da je Aura krajem siječnja stigla u hrvatske Kozmo drogerije. Naravno i ja sam kao i sve druge šminko ljupke odmah pohitala po neke od njihovih najhvaljenijih proizvoda. Prvo što ću vam predstaviti je Illuminate ME! tekući iluminator u nijansi Sunlight koji je tek prvi Aurin proizvod u ovim favoritima. Nakon brojnih hvala koje sam čula i pročitala o ovom proizvodu, najviše me privuklo njegovo pakiranje. Dolazi u prozirnoj, staklenoj bočici koja prvi vrhu ima srebrni ili zlatni stoper, boja mu ovisi o nijansi proizvoda. Ovakav tip proizvoda vrlo je rijedak u hrvatskim drogerijama, stoga sam bila jako sretna kada sam ga kupila. Pigmentacija mu je lagana, daje vrlo prirodan sjaj vašem licu. Može se koristiti kao highlighter na vrhovima jagodica ili u maloj količini pomiješan sa vašim puderom. Dolazi u dvije nijanse.Jedna vuče na rozo, a druga na zlatno. Redovna cijena mu je 45 kn, a kupljen je u Zagrebu u Kozmu (pod hodnik).





Slijedeće na redu su obrve. Iako nemam problema s rupama u obrvama, oblikom i sl. moje obrve stalno nekamo bježe. Ne volim obrve popunjene/nacrtane sjenilom/olovkom na sebi, a trebalo mi je nešto što će ih držati na mjestu i dati im definiciju. Stoga sam odlučila kupiti ovaj Essence make me brow gel za obrve. Stavila sam ga u favorite iz razloga što obavlja zadatak koji sam očekivala od njega. U skorije vrijeme ću sigurno isprobati neke slične proizvode i javiti vam utiske.Ovaj gel sam kupila u Mulleru po redovnoj cijeni od 21,90 kn.




Sada nam na red dolazi još jedan Aurin proizvod. Iako ovaj proizvod nije toliko popularan, odlučila sam ga uzeti jer mi je trebao. U pitanju je Aurina contour/blush četkica. Ono što mi se sviđa kod nje jest to da ravnomjerno nanosi proizvod na lice i da ga vrlo lijepo blenda. Dlačice su joj vrlo mekane i ne ispadaju pri pranju. Jedino što mi se kod nje ne sviđa jest to što je napravljena od prirodne kozje dlake :/ Kupila sam je također u Zagrebu u Kozmu (pod hodnik), a redovna cijena joj je 45 kn.




Maskara! Svakodnevna prijateljica svake od nas u mojem make-up kutku podliježe vrlo visokim kriterijima. Danas ću vam predstaviti ovu Essence Multi-Action maskaru. Na youtube-u i blogu mišljenja o njoj su vrlo podjeljena. Ima djevojaka kojima je ova maskara odlična, ali i onih kojima je totalni promašaj. Ja sam na sreću bila ona prva. Kako Essence kaže, ona obećava volumen trepavicama. Meni osobno, ova maskara zadovoljava kriterije maskare za svaki dan. Inače ne volim gumene četkice,ali ova mi je u redu. Nažalost, ona izlazi iz Essence asortimana te nisam sigurna da li je još uvijek ima. Svakako pogledajte! Redovna cijena joj je 21,90 kn, a ja sam je kupila u Bipi na sniženju po cijeni od 9,90 kn.




S ovim proizvodom se bližimo kraju mojim favoritima za veljaču 2016.g. Ovo je Manhatan lip lacquer tekući ruž. Nijansa ne piše na pakiranju, ali je najsvjetlija od svih u ponudi. Kod ovog ruža mi se sviđa njegova pigmentiranost i trajnost. Iako ima sjajan finish vrlo je postojan, može izdržati na vašim usnama i do 8 h bez jela i pića. Iako ne volim proizvode s sjajnim finish-em ovaj me posebno privukao. Također ima vrlo intenzivan miris, koji se možda neće svidjeti svakome. Preporučam vam da što prije odete do najbližeg DM-a ili Bipe te ga kupite, je Manhatan proizvodi više neće moći biti dostupni u Hrvatskoj. Ja sam ga kupila u Bipi, po akcijskoj cijeni od 16,90 kn.





Zadnje od dekorativne kozmetike u ovim favoritima jest dugo željeni Aura Absolute Matte tekući ruž u nijansi 601 My Beloved. Moram li išta govoriti o ovome proizvodu? Ako pratite youtube i blog svijet, sigurno ste već čuli za ovaj proizvod. Dugotrajan, pigmentiran, široki spektar boja. Što vam više treba? Sigurna sam da ću u skorije vrijeme nabaviti još koju nijansu ovog čuda. Kupljen je u Kozmu, Zagreb (pod hodnik). Redovna cijena mu je 39,99 kn.


Na samom kraju imam još dva proizvoda za njegu tijela koje sam voljela ovaj mjesec.





Prvi je Le Petit Marseiliais hidratantni balzam za tijelo s karite maslacom, bademovim uljem i arganovim uljem. Iako baš i ne volim mazalice, ova mi se poprilično svidjela. Vrlo je hidratantna, brzo se upija i ima dobar miris. Dobila sam ju na pokon, a mislim da joj je cijena negdje oko 35-40 kn. I drugi, zadnji proizvod u ovomjesečnim favoritima je Body Soul sprej za tijelo. Sprejeve za tijelo obožavam oduvijek. Ovaj je sa specifičnim mirisom naranče i limuna te je vrlo dugotrajan. Kupila sam ga u Mulleru po redovnoj cijeni od 15 kn.



Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post. Hvala vam što odvajate svoje vrijeme za mene!
Pusa. Vaša M.


Koji proizvodi su bili vaši ovomjesečni favoriti? Koristite li ikoji od ovih proizvoda?



"Ljubav je velikodušna,

dobrostiva je ljubav,
ne zavidi,
ljubav se ne hvasta,
ne nadima se;
nije nepristojna,
ne traži svoje,
nije razdražljiva,
ne pamti zlo"

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe