Moj novcanik je opet prazan? #1

09:45:00

Pozdrav blog! Krajem radnog tjedna na moju adresu su stigla dva paketa te sam vam u ovom postu odlučila pokazati što sam sve to dobila.



 
Na slici su svi proizvodi...


Prvi paket je od firme Hello Beauty. Sve njihove proizvode možete naći u poslovnicama Bipe. Na vr' paketa našle su se ove dvije maskare. 



Prva je ova Volume Stimulator Mascara + Conditioner. Ona obećava raskošan volumen u kombinaciji sa serumom koji potiče prirodan rast trepavica. Cijena joj je oko 59 kn.



 Drugi je ovaj duo, 3D maskare i 3D fiber vlakana
"Maskara sa vlaknima koja radi efekt umjetnih trepavica na potpuno prirodan način" kako kaže proizvođač. Redovna cijena joj je 110 kn.



U paketu su se našle i ove dvije olovke za obrve. Jedna je u nijansi 01,a druga u nijansi 02.
Cijena svake je 39,99 kn.



Također, na moje oduševljenje, u paketu sam pronašla i ovaj sprej za fiksiranje make up-a. Cijena mu je oko 100 kn.




Između ostalog, tu su se još našli Dexe balzam za usne čija je cijena oko 30-ak kn i povećivač usana kojeg će te imati priliku dobiti u jednom od slijedećih giveaway-a.




Dobila sam i Hello Beauty spužvicu, cijena joj je oko 25 kn, te četku za kosu koja je pretpostavljam varijacija na temu Tangle Teazer-a. Cijena mu je 54,90 kn.


Također dobila sam neke proizvode od Avona...



Avon Gel finish lak za nokte u nijansi Fabulous.
 Cijena mu je 27kn u katalogu 04.



Nova Avon Big & Multiplied volume maskara. Njena cijena u istom katalogu je 49 kn.


Te na kraju Avon True Color Matte ruž u nijansi Berry Blast kojem sam se razveselila najviše od svega i dva testera Avon parfema "Dream" i  "Rare Pearls".


Recenzije svih proizvoda očekujte u nekom od slijedećih postova.
Nadam se da ste uživali čitajući! Hvala vam što izdvajate svoje vrijeme za mene!
Pusa. Vaša M.




Koristite li ikoji od ovih proizvoda? Kakvo je vaše mišljenje o njima?
Što biste voljeli isprobati?

****Svi proizvodi u ovom post-u su PR proizvodi dobiveni od strane spomenutih firmi****



            "Čovjek koji ne voli nije sposoban osjetiti veličinu tuđe ljubavi, niti           snagu ljubomore, niti opasnost koja se u njoj krije." 
   Ivo Andrić


You Might Also Like

0 komentari

Subscribe