Moj novcanik je opet prazan? #2

20:39:00

Pozdrav blog! Danas je Uskrs, nadam se da uživate zajedno sa svojim obiteljima. Želim vam  od srca čestitati dan kada je Krist svojim svetim križem otkupio svijet! Danas ću vam pokazati drugi dio svega onoga što sam kupila u ožujku.


Na slici su svi proizvodi...



Prvo s prvim što ide na lice :) Novi Maybelline Super Stay 24h tekući puder u nijansi 28 soft beige. Vidjela sam da je hvaljen, pa sam ga zato odlučila i ja kupiti. Kupila sam ga u Bipi, na sniženju za 39,99 kn. Zatim je tu Catherine Arley Silky Tocuh liquid concealer o kojem ništa ne znam jer sam ga dobila na poklon. Tu je i novi Essence stay all day puder u prahu, kupila sam ga u Mulleru po redovnoj cijeni od 34,99 kn.


Zatim su tu Catrice All Round Concealer i All Round Contouring palete o kojim nešto više možete pročitati ovdje. Od prijateljice iz Irske dobila sam ovu spužvicu za blendanje s drškom.


Avon Glow bronzing pearls u nijansi warm, te Essence shape your face contouring paleta u nijansi 20 ready, set, pink. Brončane perle su koštale oko 35 kn, a paleta za konturiranje u Mulleru 30 kn.



Također u moju kolekciju ovaj mjesec je stiglo i ovo Essence Cinderella rumenilo u nijansi 01 So this is love, kao i Beauty Uk shimmer box u nijansi 2 Rose. Rumenilo je kupljeno u Dm-u po redovnoj cijeni od 28,99 kn, a shimmer box u Kozmu za 39,99 kn. Kupila sam još i ovu Essence četkicu za rumenilo iz kolekcije Bloom me Up u Mulleru po cijeni od 23,99 kn. 




Ovaj mjesec sam kupila čak 3 tuša za oči. Essence liquid eyeliner, Essence liquid ink matt eyeliner i Loreal Intenza eyeliner. Cijena svakog Essence tuša bila je 10 kn na sniženju, a Intenzu sam platila 49,99 kn također po sniženoj cijeni. Sva tri sam kupila u Muller-u.




U mojoj košarici su se našla i 3 mono sjenila, kao i jedna paletica. To su Catrice Velvet Matt eyeshadow u nijansi 070 Princess Mattlein, Essence I <3 Nude eyeshadow u nijansi 05 my favourite tauping, Catrice Absolute Eye Colour u nijansi 400 My First Copperware Party i Essence quattro eyeshadow u nijansi 15 most wanted. Svaki od ova 4 proizvoda je na sniženju koštao 10 kn u Dm-u



Ovaj mjesec u moju kolekciju najveće pridošlice su bile olovke za usne. Ah, što se VOLI nije teško.
Redom odozgora prema dolje; Essence Velvet Stick Matt Lip Colour u nijansi 02 Peony Star (Muller, 17 kn), Smart Girls get more lip pencil u nijansi 03 Nude Bronze (Dm, 12,99 kn.), Rimmel Lasting Finish 1000 kisses stay on lip contouring pencil u nijansi 047 Cappucino (Dm, 29,99 kn), Essence Longlasting lip liner u nijansi 08 Girl next door (Muller, 12,99 kn) i Catrice Ultimate Stay lipliner u nijansi 070 Berry Brown (Muller, 18,99 kn)



I na kraju tu je Essence ruž u nijansi 02 Porcelain Girl kupljen u Bipi po cijeni od 21, 99 kn, te ovaj parfem koji sam također dobila od prijateljice iz Irske.


Kao što vidite ovaj mjesec sam nadopunila svoju make up kolekciju sa puno novih proizvoda te se veselim korištenju istih. Ako želite recenziju bilo kojih od ovih proizvoda pišite mi u komentare ili u inbox Fb stranice. Nadam se da ste uživali čitajući. Hvala vam što izdvajate svoje vrijeme za mene. Pusa. Vaša M.
<3


Jeste li isprobali ikoji od ovih proizvoda? Kakvo je vaše mišljenje o njima?


***Sve proizvode u ovom postu sam kupila osobnim novcem ili su dobiveni na poklon od strane mojih bližnjih***


"Na kraju svega ostaju samo vjera, ufanje i ljubav. To troje, Vjera, ufanje i ljubav. Ali najveća među  njima je ljubav"

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe