Favoriti u ozujku 2016.

13:43:00

Pozdrav blog! Prošlo je, evo, već mjesec dana otkako sam objavila prvi tematski post :)
Završio je ožujak te je red da vam pokažem što sam sve to voljela ovaj mjesec.


Na slici su svi proizvodi...




Kao i uvijek, krećem sa proizvodima poput pudera, korektora, puder u kamenu i sl. Ovaj mjesec sam jaaaako voljela novi Essence Stay All Day Translucent Fixing powder. Do trenutka kada sam ga isprobala, koristila sam onaj u kamenu, također od Essenca. Kod njega me živciralo njegovo pakiranje koje sam uvijek razbijala, pa je njegova zamjena dobro došla. Kod ovog pudera za fiksiranje mi se jako sviđa što ostavlja lice vrlo meko, a da pri tome ne izgledate kao da imate cement na njemu. Njegova redovna cijena je 34, 90 kn, Muller.





Među mojim ovo mjesečnim favoritima nalazi se i Beauty UK shimmer box u nijansi 01 Rose. Kod ovog proizvoda mi se najviše sviđa što je multifunkcionalan i što nije jako pigmentiran. Koristila sam ga svaki dan i mislim da je odličan za nadolazeće proljetne dane. Kupila sam ga u Kozmu po redovnoj cijeni od 39,99 kn.




Ovaj mjesec sam vrlo često nosila eyeliner, svaki puta to je bio Essence liquid ink matt eyeliner. Sviđa mi se to što je zaista mat i što je vrlo dugotrajan. Veliku prednost mu daje i aplikator koji je vrlo tanak i precizan. Kupila sam ga u Mulleru, na sniženju 9,99 kn.




Definitivno najveći favorit ovog mjeseca mi je ovo Catrice Velvet Matt Eyeshadow u nijansi 070 Princess Mattlein. Inače ne volim uz eyeliner nositi sjenilo, ali ovo mi se toliko svidjelo, pa sam morala. Iako mu finish nije ni blizu mat, to je ono što mi se najviše i sviđa. Također, vrlo sam zadovoljna i sa trajnošću i pigmentacijom ovog proizvoda. DM, 8,99 kn (sniženje).


Za blendanje prethodno spomenutog sjenila koristila sam ovu Look By Bipa četkicu za blendanje. Stavila sam ju u favorite jer je jedna od rijetkih četkica za blendanje koja mi svojom veličinom paše. Niti je pre mala, niti prevelika.Upravo, savršena. Bipa, 15,99 kn




Također, ovaj mjesec sam jako voljela i ovu Avon Big & Multiplied volume maskaru. U ožujku sam isprobala nekoliko maskara, ali ova je bila jedina koja je dala sve ono što i obećava. Savršeno razdvoji trepavice, ne stvara grudice i daje im zaista vidljiv volumen. Njena cijena u trenutnom Avon katalogu je 49, 99 kn.



Kao što ste vidjeli u prethodnom postu, ovaj mjesec mojoj kolekciji su se najviše pridruživale olovke za usne. U ožujku sam naviše nosila ovaj Essence Longlasting Lipliner u nijansi 08 Girl next door.
Sve linije Essence olovki za usne su mi standardno odlične, pa je tako bilo i sa ovom olovkom. Uz sve vrline koje njihove olovke imaju, kod ove me najviše privukla boja. Nude, nude, nude! Njena redovna cijena je 12,99 kn i kupila sam ju u Muller-u.



O Balea višenamjenskim kremicama ste sigurno već puno čitali, pa neću duljiti.
Hidratantna, lijepog mirisa i veselog proljetnog pakiranje. Ne možete pogriješiti. DM, 9,99 kn.


I, na kraju tu je ova Hello Beauty četka, varijacija na temu Tangle Teazer-a. Ovu četku sam vam već spomenula u jednom postu na samom početku. Iako već imam onu malo veću, ova se našla u favoritima zbog svoje veličine. Vrlo je praktična, a obavlja jednako dobar posao kao i njena prethodnica. Ja sam ju dobila kao PR proizvod, a vi ju možete pronaći u Bipi po redovnoj cijeni od 54,90 kn.


Odlučila sam uvesti i neke novosti...

Knjiga: Mali Princ, Antoine de Saint Exupery
Film; The Dressmaker


Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post. Hvala vam što odvajate svoje vrijeme za mene!
Pusa. Vaša M.


Koji proizvodi su bili vaši ovo mjesečni favoriti?

"Nije li čudo da se ljudi tako rado bore za svoju vjeru, a tako nerado žive po njezinim zakonima"

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe