Recenzija; Svijet zena

13:54:00

Pozdrav blog! Nakon 2 tjedna stanke zbog raznih obaveza evo mene s novim postom.
Za danas sam vam pripremila mini recenziju proizvoda (PR) koje sam dobila sa Fb stranice "Svijet žena".
Uživajte!


Na slici su svi proizvodi...




Započeti ću sa tekućim mat ruževi s kojima imam love&hate odnos.Vrlo su pigmentirani i dovoljan je jedan sloj kako biste postigli potpunu pigmentaciju. Postojani su (16h) i preživljavaju jelo i pilo. Ne lijepe se jako i već minutu nakon nanošenja postaju mat. Jedino što im malo kvari tu "savršenost" jest to što se trebam namučiti da ih skinem sa usana. Za to vam preporučam baby ulje i blazinicu jer je to trenutno jedini način s kojim mi njihovo skidanje uspjeva. Generalno, jako dobri mat ruževi za cijenu od 39 kn po komadu.




I kao šećer na kraju, definitivno, najbolji dio paketa jest ovaj set od 8 četkica. 4 za lice i 4 za oči. Sve četkice su jako mekane i svaka odlično radi svoj posao.



Prvu sam koristila za nanošenje i utapkavanje korektora,a ostale 3 za nanošenje i blendanje tekućeg pudera. Sve su guste što volim kod četkica za nanošenje i blendanje pudera. Pošto su vrlo guste teže je oprati sav puder iz njih. Iako je pranje ovih četkica vrlo teško i grubo, dlačice ne ispadaju i četkice ostaju u potpunosti čiave.




Također, tu su i 4 četkice za oči. Prvu sam koristila kao pencil brush, a ostale za blendanje sjenila. Svaka je po nečemu drugačija, baš kao i četkice za lice. Odlično odrađuju svoj posao te se pri pranju ne oštećuju ni malo. Smatram da se ovaj set četkica definitvno isplati jer za cijenu od 80 kn nigdje nećete pronaći ovako dobar, ali i raznolik set četkica.


Sve u svemu, zadovoljna sam sa ovim paketom iako neki proizvodi nisu bili savršeni, no to nisam ni očekivala. Definitivno pogledajte Fb stranicu "Svijet žena", a po mom mišljenju najviše se isplati set četkica. Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post. Hvala vam što izdvajate svoje vrijeme za mene.
Pusa. Vaša M. <3


Jeste li isprobali neke od ovih proizvoda? Kakvo je vaše mišljenje o njima?

***Svi proizvodi koji su spomenuti su dobiveni kao PR proizvodi***


"Morate priznati da većina žena koje su uspjele postići nešto u svom životu, nisu bile omiljene."

You Might Also Like

2 komentari

Subscribe