Aura kozmetika; new in/prvi dojmovi

21:55:00

Pozdrav blog!
Nedjelja je, a ujedno dan i za post. U nastaku ću vam pokazati što sam sve to dobila od Aure i svoje prve dojmove o tim proizvodima. 


Na slici su svi proizvodi...


Započeti ću sa Aura Prime ME! bazom za lice. Do sada nisa isprobala puno primera, pa se ne smatram u potpunosti stručnom za prosuđivanje istih. Ono što sam primjetila jest to da stvarno produžuje trajnost pudera i to mi se jako sviđa! Također brzo se upija i ostavlja lice meko i hidratizirano.



Zatim tu je Aura Correct ME! tekući koretktor kojemu sam se posebno razveselila kada sam ga ugledala u paketu. Moj je u nijansi 304 fair i savršeno je pogođena. Iako za prekrivanje nepravilnosti nije idealno rješenje, za posvjetljivanje ispod očiju, nosa... je savršen. Dugotrajan, ne skuplja se ispod očiju i lako se utapkava. 


Također dobila sam i Aura Small Angled Brush, koso rezanu četkicu za popunjavanje obrva ili nanošenje tuša u gelu. Ja ju koristim za nanošenje tuša i moram priznati da mi je za to savršena. Tanka, precizna i u potpunosti obavlja posao za koji je namjenjena.



I kao šećer na kraju tu je naveliko hvaljeni Aura Shine Killer, puder u prahu za matiranje kože lica.  Definitivno proizvod koji je opravdao sve hvalospjeve koje sam čitala o njemu i zaista ih zaslužuje. Ono što mi se najviše sviđa kod njega jest to da odlično obavlja svoj posao i drži puder na mjestu satima, a uz to ne ostavlja lice zacementirano i uopće nije težak na koži. Definitivno je prešao svaki puder za matiranje koji sam do sada probala.


Preeeezadovoljna sam sa svim proizvodima koje sam dobila i definitivno vam preporučujem da ih probate. Svaki Aurin proizvod koji sam do sada probala je savršen, a nadam se da će tako i nastaviti. Cijene dobivenih proizvoda, nažalost, ne znam. Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post i hvala vam što izdvajate svoje vrijeme za mene. Pusa. Vaša M. <3

Koristite li neke od ovih proizvoda? Kakvo je vaše mišljenje o njima? Kakvo je vaše iskustvo s Aura proizvodima?

***Svi proizvodi spomenuti u postu su proizvodi dobiveni kao PR***

"Home is where your make up stash is!"

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe