RECENZIJA; Eucerin UltraSENSITIVE losion za ciscenje lica

15:39:00

Pozdrav blog! Neko vrijeme me nije bilo jer su mi druge obaveze uzimale previše vremena, pa je iz tog razloga pisanje bloga ostalo na stanci. No, opet sam se vratila.  Ljeto je počelo, vrijeme je jakih vrućina, a s dolaskom visokih temperatura razina šminkanja svodi se na "što manje to bolje". No bez obzira na to što većina vas ne nosi puno make-upa ovih dana, uvijek se nađe netko koga niti ove paklene temperature ne sprječavaju u tome. Iz tog razloga sam vam danas odlučila predstaviti Eucerin Ultra Sensitive losion za čišćenje lica.



Eucerin UltraSENSITIVE

Oštećenu barijeru moguće je popraviti redovitom hidratacijom kože, čime se djeluje protiv gubitka vode u stanicama i sprječava isušivanje. Eucerin UltraSENSITIVE njega namijenjena je upravo zaštiti i umirivanju netolerantne kože. Sadrži inovativni sastojak SymSitive koji smanjuje burne reakcije osjetilnih vlakana i uravnotežuje prag osjetljivosti kože. Aktivno i trenutno smiruje iritacije i neugodne osjetilne doživljaje na koži te trenutno osigurava dugotrajan osjećaj ugode.




Eucerin kaže da ovaj losion nježno čisti kožu lica i uklanja make-up, visoko je podnošljiv na koži i sadrži 13 hranjivih sastojaka uz SymSitive. Ovaj proizvod sam koristila za skidanje šminke s očiju i lica, upravo za to je i namijenjen. Prvenstveno, ono što mi se kod njega najviše svidjelo jest to da proizvod ne zadrži konzervanse, parabene, parafine, mirise, alkohol, bojila i emulgatore baš kao i svi ostali proizvodi iz iste linije. Nikada prije nisam probala Eucerin proizvode, a moram priznati da sam se ugodno iznenadila. Znate ono kada se ujutro probudite i izgledate kao panda jer niste dobro odstranili maskaru? Eh, pa uz ovaj proizvod to se neće dogoditi. Vrlo je nježan i blag, ali bez obzira na to uspješno uklanja svu šminku. Ne kažu bez razloga da je i losion jer će vaša koža nakon upotrijebe ostati čista i nježna, baš kao i sam proizvod.



Koristi se dva puta dnevno, ujutro i navečer. Potrebno je 1-2 doze losiona nanijeti na čiste ruke i umasirati na prethodno navlaženu kožu lica te nakon toga nježno odstraniti blazinicom ili vodom.




Također, još pozitivnijem mišljenju o ovom proizvodu doprinijela je i njegova praktična i čvrsta ambalaža. Proizvod je na pumpicu, koja je jedna od rijetkih koja u svakom trenutku radi bez problema. Također Eucerin kaže da upravo takva ambalaža sprječava kontaminaciju mikroorganizmima.




Proizvod dolazi u pakiranju od 100 ml, preporučena cijena mu je 120 kn, a možete ga kupiti u svim ljekarnama. U ovoj liniji proizvoda također može se naći i krema za suhu kožu lica i fluid za normalnu i mješovitu kožu lica.

Sve u svemu, u ovom proizvodu nisam našla niti jednu zamjerku. Definitivno će nastaviti biti dio moje svakodnevne njege i rado ću ga nastaviti koristiti. Preporučam ga osobama sa osjetljivom i netolerantnom kožom i sigurna sam da će se isplatiti. Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post. Hvala vam što odvajate svoje vrijeme za mene. Pusa. Vaša M. <3

Koristite li neke od proizvoda iz ove linije? Kakvo je vaše mišljenje o njima?


***Svi proizvodi spomenuti u ovom postu su dobiveni kao PR***


"Ono što ostaje, uvijek ljubav je!"

You Might Also Like

2 komentari

Subscribe