Favoriti u lipnju 2016.

13:57:00

Pozdrav blog! Nedjelja je i vrijeme je za novi post. Danas sam vam odlučila predstaviti proizvode koje sam u mjesecu lipnju često koristila i koji su me oduševili. Uživajte! :)


Na slici su svi proizvodi...



Kao i uvijek krenut ću s onime što se prvo nanosi na lice. Ovaj mjesec sam neprestano koristila Aura  Prime ME! bazu za šminku. Neću puno duljiti jer sam vam već pisala o njemu (ovdje). Što sam ga više koristila, to mi se više sviđao te je tako postao moj apsolutni favorit. :) Mislim da mu je cijena negdje oko 50 kn, a možete ga naći u pojedinim Kozmo drogerijama.



Slijedeći na redu je Bourjois healthy mix tekući puder kojeg sam dugo željela isprobati jer sam čitala puno dobrih recenzija o istom. Ovo je definitivno savršen puder za ove ljetne dane i visoke temperature, te je upravo zato zaslužio svoje mjesto u ovomjesečnim favoritima. Izuzetno je lagan na koži, ima slabu prekrivnu moć, ali je dugotrajan i postojan. Moj je u nijansi N52 Vanille, cijena mu je oko 110 kn, a kupila sam ga u DM-u.




Tu se našao još jedan Aura proizvod o kojem sam vam već pisala, i koji me apsolutno oduševio. To je Correct ME! tekući korektor, moj je u nijansi 304 Fair. Sve moje dojmove o istom možete pročitati u postu (ovdje), a oni su se svakim danom sve više poboljšavali. Košta oko 35 kn, a također ga možete pronaći u pojedinim Kozmo drogerijama.




Definitivno najveći ovomjesečni favorit mi je ovaj Essence soo glow! cream to powder highlighter u nijansi 10 look on the bright side. Vrlo je intenzivan što se meni jaaako sviđa i žutog je podtona. Lako se blenda, dugotrajan je i postojan. Mislim da će biti savršen za sve one kojima sjaja i šljokica nikad nije dosta, a pogotovo sada po ljetu.Kao što rekoh, najveći ovomjesečni favorit. Cijena mu je 21,99 kn, a kupila sam ga u Mulleru.




Tu je i beauty uk posh palette u nijansi  MASQUERADE. Kod ove palete oduševila me izuzetna dugotrajnost sjenila i njihova pigmentiranost s obzirom na cijenu. Paleta se sastoji od 10 nijansi, 7 shimmerastih i 3 matt nijanse. Swatchala sam vam samo one koje sam najviše koristila, a to su po redu nijanse 1,3,5,10. Također, ovu paletu možete pronaći u još nekoliko nijansi, a svaka ima drugačiji spektar boja. Kupila sam ju u Kozmu po cijeni od 49,99 kn.




I kao šećer na kraju tu je lip combo kojeg sam najviše koristila ovaj mjesec. To su Catrice longlasting lip pencil u nijansi 080 That's What Rose Wood Do! i Catrice volumizing lip booster. Ovu kombinaciju na mojim usnama ste mogli vidjeti vrlo često, od početka lipnja. Volim nositi ovakve boje na usnama po ljetu, baš kao i sjajila. Iako je ovo namjenjeno povećavanju usana, nisam na to pretjerano obraćala pažnju. Sve što sam primjetila jest to da ugodno hladi usne što mi se svidjelo.  Cijena olovke je 15,90 kn i kupila sam ju u Bipi,a sjajilo sam dobila na poklon.


Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post. Hvala vam što odvajate svoje vrijeme za mene!
Pusa. Vaša M. <3

Koji su bili vaši ovomjesečni favoriti? Koristite li neke od ovih proizvoda? Kakvo je vaše mišljenje o njima?

"Ljubav ostaje, ljudi se mjenjaju!"

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe