Get to know me TAG & GIVEAWAY

13:07:00

Pozdrav blog! Za danas sam vam pripremila nešto malo drugačije. Blog postoji već skoro 5 mjeseci te smatram da biste me trebali malo bolje upoznati, pa sam u današnjem postu odlučila odgovoriti na pitanja iz Get to know me TAG-a. Na kraju posta očekuje vas i malo ljetno iznenađenje, giveaway. Uživajte! :) 

1. IMAŠ LI SREDNJE IME?
Nemam.


2. KOJI JE TVOJ OMILJENI PREDMET?
Hrvatski, glazbeni.

3.NAJDRAŽE PIĆE?
Voda, cedevita i limunada

4.KAKO BI NAZVALA SVOJU DJECU?
Zara, Eva, Neva, Adara, Jakov, Leon, Leonardo,....Puno je imena koja mi se sviđaju.

5.NAJDRAŽA PJESMA?
Tony Cetinski- Sve je s tobom napokon na mjestu
Petar Grašo-92
Thompson- Samo je ljubav tajna dvaju svjetova
Aleksandra Kovač-Da te volim

6.TRENIRAŠ LI ŠTO?
Sport mi nije baš jača strana :/

7.NAJDRAŽA KNJIGA?
Marija Jurić Zagorka-Grička vještica, Kontesa Nera

8.NAJDRAŽA BOJA?

Siva, crna, plava

9.NAJDRAŽI PARFEM?

L'or de Say No.2 (Orsay), Naomi C. Queen of Gold


10.NAJDRAŽI BLAGDAN?
Ništa ne može zamjeniti Božić!

11.NAJDRAŽA ŽIVOTINJA?
Lav i pas

12.OCJENI SVOJE DJETINJSTVO OD 1-10
9, iako još sam dijete.

13.JESI LI IKAD BILA IZVAN DRŽAVE?
Jesam :)

14.ZNAŠ LI NEKE DRUGE JEZIKE?
Engleski i njemački

15.IMAŠ LI BRATA ILI SESTRU?

Dva starija brata <3

16.NAJDRAŽA PRODAVAONICA S ODJEĆOM?
Sinsay i Reserved

17.NAJDRAŽI RESTORAN?
Bijela lađa!!!!!!!

18.VOLIŠ LI ŠKOLU?
Zbog prijatelja, da.

19.NAJDRAŽI YOUTUBERI?

Tati, Nikkie Tutorials, JeffreeStar, Mashin' The Beauty, Ana2Cats, Bebi Rita...

20.NAJDRAŽI FILM?
Znam da je cheesy, ali Titanic i Prljavi ples.

21.NAJDRAŽE SERIJE?
NCIS, NCIS L.A, Mentalist

22.NAJDRAŽI BREND ŠMINKE?
Catrice, Aura, Essence, Beauty UK

23.KOJI MOBITEL IMAŠ?
Huawei P8 <3

24.KOLIKO SI VISOKA?
Iskreno, nemam pojma.

25.IMAŠ LI KUĆNE LJUBIMCE?
Dva psa, mačku i 3 mačića (Jel treba ikom? :'))

GIVEAWAY!!! 


U suradnji sa firmom Hello Beauty, odlučila sam napraviti jeda mali giveaway prigodan za ljetne dane, sunce i more. Pokloniti ću vam Hello Summer pekmez za sunčanje za šljokicama i Hello Summer ulje sa zlatnim šljokicama. Moja recenzija ovih proizvoda na blogu će biti sredinom 8.mj. kada se vratim s mora, ali sam giveaway organizirala ranije zato što će se mnogi tada već vratiti sa ljetovanja.

PRAVILA

1. Lajkati stranicu bloga na Facebook-u (ovdje)
2. Kada objavim post na Fb stranici, podijelite objavu.
3. U komentar objave posta na Facebook-u označiti tri prijateljice





Pobjednicu ću izabrati 17.7 random odabirom, te ću ju kontaktirati preko Fb-a .To je sve od mene za danas, nadam se da ste uživali u ovom nešto drugačijem post-u. Hvala vam što odvajate svoje vrijeme za mene. Sretno. Pusa. Vaša M. <3

Sviđaju li vam se ovakvi postovi? Biste li ih željeli više?

***Svi proizvodi spomenuti u ovom postu su dobiveni kao PR***

"Vlastiti grijesi nas zaprepašćuju kada ih vidimo na drugima."

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe