Moj novcanik je opet prazan? #3

14:20:00

Pozdrav blog! Nadam se da ste dobro i da vam ružno vrijeme nije pokvarilo ljeto i maknulo osmjeh sa lica. U današnjem postu ću vam predstaviti neke novitete koji su se u zadnjih mjesec dana pridružili mojoj kolekciji. Uživajte! :)
Na slici su svi proizvodi...




Započeti ću s  Olival CC kremom koja sadrži ulje smilja. Pošto uskoro idem na more, tražila sam nešto što nije preteško za kožu poput pudera, pa sam se tako odlučila na ovu CC kremu. Namjenjena je svim tipvima kože, ujednačava ten, prekriva crvenilo kože, hidratizira ju i daje joj prirodan izgled. Na blogu će te uskoro moći pročitati recenziju za istu. Moja je u nijansi light, kupila sam ju u DM-u po cijeni od 54,90 kn.




Zatim tu je i Catrice Velvet Finish korektor u nijansi 010 Velvet Ivory. S Catrice korektorima odavno imam dobra iskustva, pa sam nadajući se da će se to nastaviti odlučila isprobati i ovaj. Kupila sam ga u Mulleru po sniženoj cijeni od 16,90 kn. 




Također, mojoj kolekciji se pridružila i duuugo željena Real Techiques by Sam & Nic expert face brush koju sam napokon skinula sa wishliste. Već sam ju koristila nekoliko puta i moram priznati da su se sva moja očekivanja ostvarila. Kupila sam ju na Pink Pandi, po ludo sniženoj cijeni od 44,90 kn.




Definitivno proizvod s najzanimljivijim pakiranjem koji se ovog mjeseca pridružio mojoj kolekciji je Misslyn Pop it up bronzer u nijansi Barbados Babe! Iako nisam nešto ludo zaljubljena u ovaj brend, kada sam vidjela ovaj bronzer na polici znala sam da ga moram imati. Svojim pakiranjem me podsjetio na The Balm-ov Bahama Mama bronzer. Također u istoj kolekciji su dostupna i 2 rumenila, nekoliko ruževa, 3 tuša u gelu i još jedan bronzer. Cijena mu je 38,99 kn i kupila sam ga u Mulleru.





Jedna od tri palete koje su se ovog mjeseca pridružile mojoj kolekciji je Makeup Revolution Mermaids Forever paleta od 32 sjenila. Ovu paletu mjerkam već duže vrijeme i nikako da ju kupim. No, zaključila sam da je ovo ljetno vrijeme idealno za korištenje iste, pa sam si ju odlučila priuštiti. Ovo je jedna od rijetkih paleta koja nudi širok spektar boja, a da mi se sve sviđaju. Kupila sam ju na Pink pandi, 93.99 kn.


Slijedeća paleta je ovaj Catrice LE Graphic Grace Quattro u nijansi CO2 Architectual Arts. Kupila sam ga u DM-u na sniženju po cijeni od 7,99 kn. Da nije bio na sniženju vjerovatno ga ne bih kupila, ali ovako nemam baš previše za izgubiti. Zar ne?




I šećer na kraju što se tiče paleta je ova Maybelline The blushed NUDES paleta koja se sastoji od 12 sjenila u rozikasto/nude nijansama. Nijanse su mi predivne te se veselim isprobavanju. Kupila sam ju u Mulleru po sniženoj cijeni od 62,99 kn. 




Još jedan proizvod koji se pridružio mojoj kolekciji zato što je bio na ludom sniženju je i ovaj Essence Wake up, Spring! eyeliner u nijansi 03 spring a-ling a-ling. Vidjela sam ga kada je cijela kolekcija bila dostupna, ali nisam imala dobra iskustva s Essence eyelinerima u olovci pa sam ga iz tog razloga tada preskoičila. No, kada sam ga vidjela u DM-u na sniženju za 4,99 kn. bez razmišljanja sam ga stavila u košaricu. 




Ah, opet ja i moje olovke za usne. I ovaj mjesec mojoj kolekciji se pridružilo nekoliko komada. Sve su Essence longlasting liplineri u 3 nijanse. 07 plum cake, 04 peach beauty, 02 sweetheart. Kupila sam ih u Mulleru, a svaka je koštala 12,90 kn.




Također, svi već znate koliko volim Aura Absolute Matte tekuće ruževe, pa sam prije nekoliko dana kupila još jedan u nijansi 608 Instant Crush. Dvoumila sam se između njega i još jednog u nešto crvenkastijoj nijansi, ali je nedostatak rozih ruževa u mojoj kolekciji ipak prevladao. Kupila sam ga u Kozmu, po cijeni od 39,99 kn.






I kao šećer na kraju, u mojoj kolekciji se pridružio moj prvi M.A.C proizvod. Odlučila sam se za mat ruž u nijansi Honeylove koja me osvojila čim sam ju vidjela. Kada sam ga kupila mojoj sreći nije bilo kraja, osjećala sam se kao dijete kada dobije novu igračku, a to vam može potvrditi moja draga prijateljica Marija. Već sa ga koristila nekoliko puta, i definitivno vrijedi svake kune koju sam dala za njega. Kupila sam ga u M.A.C-u u Zagrebu, 152 kn.

Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post onoliko koliko sam ja uživala u pisanju. Hvala vam što odvajate svoje vrijeme! Pusa. Vaša M. <3

Koristite li neke od ovih proizvoda? Kakvo je vaše mišljenje o njima? Želite li čitati recenziju o nekom od ovih proizvoda? Pišite mi u komentare.

***Sve proizvode koje sam spomenula u ovom post-u sam kupila osobnim novcem.***

"Novci potrošeni na garderobu i šminku su uvijek dobro potrošeni.!"

You Might Also Like

6 komentari

  1. Lijepo si se ponovila, zanimala bi me Maybelline paleta sjenila. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se "mora" nije teško :P Svakako ću napraviti recenziju ;) :*

      Izbriši
  2. Odličan izbor... Makeup revolution paleta je predobra <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se! Oduševljena sam izborom boja, stvarno prava ljetna paleta ;) <3

      Izbriši
  3. Predivni noviteti! :)
    I ja sam kupila Misslyn bronzer, ali u tamnijoj nijansi. Odlično je! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, znam :) Gledala sam tvoj haul video 😁 Ja bi si jos uzela i rumenilo u rozoj varijanti :)

      Izbriši

Subscribe