Catrice All Round Concealer i All Round Contouring palete; Prvi dojam

15:19:00

Pozdrav blog! Nadam se da uživate u ovom lijepom sunčanom danu :)
Danas sam s vama odlučila podijeliti svoj prvi dojam o ovim Catrice ljepoticama.

Obje dolaze u vrlo čvrstom plastičnom pakiranju.





Započeti ću sa All Round Concealer paletom pošto se ona već duže vrijeme nalazi u redovnom Catrice asortimanu. Paleta se sastoji od 5 različitih nijansi kremastih korektora. Prvi je zelene boje i služi za neutraliziranje crvenila. Kod prvog korištenja i nije mi se pokazala baš najbolja :/
Zatim je tu crveni koji je namjenjen prekrivanju tamnih podočnjaka. Nažalost za njega ne mogu ništa reći pošto nemam problema sa podočnjacima, pa ga iz tog razloga nisam ni koristila. Slijedeći je u smeđoj boji, ja sam ga kod prvog korištenja koristila kao konturu i moram priznati da mi se on najviše sviđa u cijeloj paleti. Zadnja dva korektora su u boji kože, jedan sa rozim,a drugi sa žutim pod tonom. Koristila sam onaj sa žutim podtonom i sasvim je ok. Što se tiče "koristljivosti" u ovoj paleti sam pronašla samo dva proizvoda koja mi odgovaraju. Ono što mi se sviđa kod ove palete je to što se proizvodi ravnomjerno nanose i lako blendaju. Teži 6g, a redovna cijena joj je 27,99 kn. Kupila sam ju u Bipi.




All Round Contouring paleta je nova u Catrice asortimanu te se također sastoji od 5 kremastih proizvoda. Prva dva su smeđe boje i služe za konturiranje, prvi je nešto hladnijeg podtona nego drugi. Kod prvog korištenja sam upotrijebila onaj sa toplim podtonom i jaaaako mi se sviđa. Zatim su tu dva korektora koja su oba žutog podtona. Meni osobno to paše, no osobama sa rozim podtonom kože neće. Koristila sam prvi korektor koji je nešto svjetliji od drugog i također mi je jako dobar. Na kraju ove palete imamo jedan highlighter sa perla srebrnim sjajem koji je vrlo nježan te zbog toga možda neće pasati svima. Ja osobno volim nešto jače higlight nijanse, ali ovaj je odličan izbor za svaki dan. Svi proizvodi iz ove palete se također ravnomjerno nanose, no nešto teže se blendaju što mi ne predstavlja veliki problem. Ona teži 6g, a cijena joj je 32,99 kn. Kupila sam ju u Bipi.






Kao što vidite, na prvu, zadovoljnija sam paletom sa konturiranje. 
Sigurno ću obje palete nastaviti koristiti te vam tada javiti svoja finalna mišljenja.
Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post i barem malo vam pomogla u odabiru ako se dvoumite između ove dvije palete. Hvala vam što izdvajate svoje vrijeme za mene! Pusa. Vaša M. <3



Jeste li isprobale ikoju od ovih paleta? Kakvo je vaše mišljenje o njima?


***Sve proizvode iz ovog posta sam kupila osobnim novcem.***


"Kako možemo očekivati da nam netko drugi čuva tajnu, kada ju ne možemo čuvati niti sami za sebe?"

You Might Also Like

3 komentari

  1. Hoću i ja jednu ovakvu paleticu ali u moj grad još nije stigla. Blago tebi hahah
    Post je odličan :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno isprobaj ovu drugu kada stigne ;)
      Hvala ti <3

      Izbriši
  2. Imam ih obadvije i ova s korektorima mi je odlična, dok mi je za konture uzaš, kao što si i sama rekla teško se blendaju te nakon što ih napokon izblendam kao da nestanu i užasno mi smetaju na licu...

    OdgovoriIzbriši

Subscribe