Sto se nalazi u mojoj make-up torbici?

12:47:00

Pozdrav blog! Za danas sam vam pripremila jedan vrlo kratak post zato što sam u stisci s vremenom
Želite li znati što se to nalazi u mojoj make-up torbici za školu? Nastavite čitati...




Na slici su svi proizvodi smješteni u Essence torbici za make-up. Relativno je nova na tržištu i cijena joj je oko 17 kn.



Prvo što se nalazi u njoj i bez čega ne izlazim iz kuće jest puder u kamenu i naravno četkica za njega. 
Trenutno je to ovaj Max Factor Creme Puff Pressed Powder u nijansi 05 Translucent i moja dobra, stara Essence četkica. Cijena pudera je oko 60 kn,a četkica je sada dostupna u malo drugačijem izdanju po cijeni od 20-ak kn.



Sljedeća na redu je ova Essence Multi-Action volume mascara o kojoj sam vam već pisala u favoritima za veljaču koje možete pročitati ovdje. Također, svoje mjesto je našao i ovaj tester Avon Dream parfema. Možete ga očekivati u favoritima za ožujak :) Mislim da je cijena full size proizvoda negdje oko 120 kn.




I za kraj, tu su proizvodi koji su svakog dana drugačiji što je logično, s obzirom da ne nosim svaki dan istu kombinaciju na usnama. Trenutno su to Essence longlasting ruž u nijansi 03 Come Naturally i Essence Velvet Stick Matt u nijansi 02 Peony star. Ponekad se u njoj nađe i neki balzam za usne, trenutno je to Maybelline Baby Lips Electro kojeg sam zaboravila slikati :/. Cijena ruža je oko 20-ak kn,ruža u olovci 17 kn, a Baby Lips-a 19,99 kn.


Nadam se da ste uživali čitajući. Hvala vam što izdvajate svoje vrijeme za mene.
Pusa. Vaša M.


Što se nalazi u vašoj make-up torbici? Koristite li vi neke od ovih proizvoda? Kakvo je vaše mišljenje o njima?


***Sve proizvode u ovom postu, OSIM testera Avon parfema, sam kupila osobnim novcem***



"U ovom svijetu samo ljubav zaslužuje baš sve. Ostalo nema nikakve logike.Pobjednik je sam."



You Might Also Like

0 komentari

Subscribe