THE CRISTMAS TAG

19:49:00

Pozdrav blog! Nadam se da ste dobro i da te upalili treću svijeću na svojim adventskim vijencima i  otvorili 11. kućicu u svojim adventskim kalendarima. Zbog nekih tehničkih poteškoća, danas nećete čitati drugu seriju mojih godišnjih favorita, no ne brinite, i dalje smo u blagdanskom duhu. 
Ove nedjelje sam za vas pripremila jedan TAG. Iako nije uobičajeno, mislim da ponekad, s vremena na vrijeme, treba ubaciti malo promjene. Nadam se da ćete uživati i saznati nešto više o meni i mojim božićnim običajima. 



1. KOJI JE TVOJ NAJDRAŽI BOŽIĆNI FILM?
Eh pa, biti ću skroz realna i već na počeku vam reći da sam i ja jedna od onih kojima je "Sam u kući" najdraži božićni film. Najdraži su mi prvi i drugi dio jer su najizvorniji i najviše odišu božićnom atmosferom. Čak mi je drugi dio draži jer se radnja odvija u New Yorku, a taj grad je tako čaroban! Svakako, ima još puno dobrih božićnih filmova, ali Kevin je ipak Kevin.

2. OTVARAŠ LI POKLONE NA BADNJU VEČER ILI BOŽIĆNO JUTRO?
Na Badnjak jer mi večer kao takva daje poseban doživljaj i atmosferu kada je Božić u pitanju.
Tada lampice ljepše svijetle i svijeće bolje mirišu! :)

3. JESI LI IKADA DOŽIVJELA BIJELI BOŽIĆ?
Jesam, ali zadnji put je to bilo prije puno godina. Voljela bih da je snijeg automatizmom poslan odozgora za Božić. :P

3. GDJE PROVODIŠ BLAGDANE?
Doma zajedno sa svojom obitelji. Volimo posjećivati jedni druge. :)

4. KOJA JE TVOJA NAJDRAŽA BOŽIĆNA HRANA?
Hmm...Volim mamine rum kuglice i pohanu ribu.

5.  NAJDRAŽA BOŽIĆNA PJESMA?
All I want for Christmas - Mariah Carey :)

6.  NAJDRAŽI BOŽIĆNI POKLON?
Plišane čarape i svijeće. Ma sve volim... <3

7.  NAJDRAŽI BOŽIĆNI MIRIS?
Jabuka i cimet/ vanilija i kokos/ cookies. Sve što je tako toplo i slatkasto :)

8. IMAŠ LI NEKE BOŽIĆNE OBIČAJE?
Naravno, kao i svi. Kićenje bora, kuće, lampice, božićni doručak sa obitelji i tako to. <3

9. JE LI TVOJ BOR UMJETNI ILI PRAVI?
Pravi. :)

10. KOJA JE TVOJA "DESTINACIJA IZ SNOVA" ZA BOŽIĆ?
New York. Ah, taj New York. 

11. KAKO SI SAZNALA DA DJED BOŽIĆNJAK NE POSTOJI?
Da budem iskrena, ne sjećam se. Ali znam da tada nisam bila baš tužna zbog toga, više sam sada.
Haha.

12.  ŠTO JE NA VRHU TVOJEG BORA?
Nemam zvijezdu, već običan srebrni vrh.

13. POSEBNOST BOŽIĆA ZA TEBE?
Lampice, svijeće, okićen bor, miris cimeta i jabuke, crvena boja, mir, zajedništvo i LJUBAV.
Kao i uvijek najbitnija od svega je upravo ljubav <3

HAVE A HOLLY, JOLLY CHRISTMAS!
Pusa. 
Vaša M. <3

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe