GODISNJI FAVORITI #3

15:32:00

Pozdrav blog! Božić je!
Najprije vama i vašim obiteljima sretan i blagoslovljen Božić uz obilje zdravlja, sreće i ljubavi.
Volite se i ljubite, na kraju dana to je ono najvažnije. U današnjem,nešto kraćem postu, ću vam pokazati svoje godišnje favorite u kategoriji maskara, eyelinera ,olovaka za oči i proizvoda za obrve. Proizvoda nema puno, ali oni koji su tu su zaista oni pravi. Uživajte u čitanju!


Na slici su svi proizvodi...




Prvo što ću vam predstaviti su olovke za oči. Iako ih ne koristim često i nemam ih puno u kolekciji, pronašla sam nijanse i formule koje mi zaista odgovaraju i uživam ih koristiti. Za svakodnevnu upotrebu to su Essence GEL eye pencils u nijansama 05 GUNMETAL, 06 COCOA BEAN i ova smaragdno zelena kojoj ne mogu pronaći nijansu. Također, imala sam i bijelu, ali sam ju potrošila. Ove olovke imaju sve ono što mi treba, dovoljno su kremaste, ali opet dovoljno postojane za waterline. Također, odlično su pigmentirane. No, nažalost, više ih nema u prodaji. Možda ih možete pronaći u pojedinim drogerijama na sniženju. Preko ljeta sam rado koristila olovke i sjenila u boji na donjem kapku. Najdraža varijanta mi je bila Catrice longlasting eyepencil u nijansi 090 Petrol And The Wolf. Obožavam boju, teksturu i trajnost ove olovke. Muller, 20-ak kn.


Ove godine sam se puno igrala sa eyelinerima i trudila se usavršiti nanošenje istog. U tom mi je najviše pomogao Loreal Gel Intenza eyeliner u crnoj boji. Imam ga od veljače u svojoj kolekciji i još uvijek mi se nije osušio, i dalje je pigmentiran i postojan kao prvog dana. Najčešće ga nanosim tankim kosim kistom, ili onim  tankim kistom za nokte ako želim precizniju liniju. Definitivno je ovo najbolji crni tuš za oči koji sam ikada probala! Kupila sam ga u Mulleru po cijeni od oko 80 kn.




Ponekad nije sve classy, normalno i uobičajeno, pa tako nije ni eyeliner. Ovakve stvari zovem zezalicama, jer mi zaista omogućavaju da se igram i još više uživam u šminkanju. Ove godine me spopala groznica za plavom bojom, a groznica za šljokicama me spopala od prvo dana kada sam se rodila. Isprobala sam prije nekoliko eyelinera u boji, ali nijedan nije bio pigmentiran i dugotrajan kao ovaj NYX Vivid Brights eyeliner. Moj je u nijansi Vivid Sapphire. Ako ste ljubitelj tuševa u boji, definitivno pogledajte ovu Nyx-ovu kolekciju. Ja sigurno neću stati samo na jednom. Kupila sam ga u Nyx trgovini po cijeni od 35 kn. Kada sam bila u Grazu, nikako nisam mogla odoljeti ovom Kiko glitter eyelineru, koji jme na prvi swatch oduševio. Tako je i ostalo. Najčešće ga nosim preko crnog ili ovog plavog eyelinera, a ponekad i samog. Do sada sam isprobala nekoliko ovakvih tuševa, ali nijedan mi se nije toliko vidio kao ovaj. Jako sam zadovoljna i jedva čekam ponoviti kupnju. Kiko, 6€



Od kada sam na testiranje dobila Hello Beauty olovku za obrve, ozbiljno sam se počela baviti svojim obrvama i uređivanjem istih. Nikada nisam voljela one užasno debele, "umjetne" obrve koje ili liče na pravokutnik ili kvačicu naopačke. Naježim se na pomisao takvih. Ako na nešto baš pazim, onda su to obrve. U tome su mi najviše ove godine pomogle Hello Beauty kosa olovka u nijansi 02 i Catrice contourious LE olovka za obrve u nijansi 02 PrecEYES Brown. Ne znam što bih vam puno pričala o ovim olovkama. Preczine su, dugotrajne i odgovarajućih boja. To je sve što tražim kod proizvoda za obrve, a ovi su ispunili sve moje zahtjeve. Hello Beauty, Bipa, 40 kn. Catrice, LE nema je više u prodaji. 


Nakon nanošenja olovke, svoje obrve sam dodatno popunjavala sa Maybeline Color Tatoo sjenilom u nijansi Permanent Taupe kojeg sam vam spomenula ovdje. Nakon toga, sve bih settirala sa ovim Alverde gelom za obrve u boji, nijansa 02 Everybody's Brown. Na moju, ali možda i vašu žalost ovaj proizvod je izašao iz prodaje, jer je bio limitirana kolekcija. Ako još negdje naiđete na njega, obavezno ga isprobajte. Uz njega su moje obrve na mjestu cijeli dan!


 Trep, trep! Maskara je vjerojatno jedan od mojih uvjeta za život. Bez nje nikud! Prema maskarama sam najkritičnija i ona mooora biti zaista odlična da bi me oduševila. Odabrala sam tri maskare koje su me ove godine oduševile. Svaka nosi nešto svoje. Da odmah na početku kažem, sve su dugotrajne, izrazito crne i ne truse se. To im je bio prvi zadatak koji su morale ispuniti da bi mi se svidjele. Hean maskaru isprobajte ako vam je potrebna obnova trepavica. Za drugo ništa nije, ali kao regenerator je odlična. Bipa, 50 kn.


Prva je Loreal Miss Hippy maskara, koju sam najčešće nosila za neke dramatičnije i svečanije situacije. Lijepo razdvaja trepavice, daje im gustoću i dužinu. Lijepo otvori pogled, ali ne slijepljuje trepavice što mi je od velike važnosti. Kupila sam je u Kozmu, po sniženoj cijeni od 40 kn.


Slijedeća maskara koja je zaslužila biti ovdje je NYX Propel My Eyes maskara u crnoj boji. Ovo je maskara koju nosim svaki dan, u školu, do dućana i slično. Njezina čar je u tome što mi predivno razdvoji trepavice i čini i prirodnima, ali otvori pogled na neki način. Svakako isprobajte ako ne volite previše naglasiti svoje oči. Cijenu ne znam jer sam ju dobila, ali možete ju pronaći u NYX trgovini u Arena Centru.

Dragi moji nadam se da ste uživali čitajući ovaj post i da se družite zajedno sa svojim obiteljima!
Slike za ovaj post slikane su drugim uređajem, pišite mi u komentare jeste li zadovoljniji.
Hvala vam što izdvajate svoje vrijeme za mene. Sretan Božić!

Jeste li isprobali neke od ovih proizvoda? Jesu li oni i vaši veliki favoriti?
Kako provodite blagdane?


You Might Also Like

5 komentari

  1. super stvarčice, vivid brights predivna plava nijansa :)
    posjeti nas na beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši
  2. imam ovaj kiko glitter tus i meni je takodjer najbolji od svih koje probala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooodličan je! Krasno mi je kako se presijava na svjetlu. Jedva čekam da ponovo odem negdje gdje ima Kiko, da nakupim zalihu :P

      Izbriši
  3. Nemamo ni jedan zajednički favorit o.O
    Čini mi se zanimljivom Hello Beauty olovka, a NYX Vivid Brights već dugo želim. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da u drugim kategorijama imamo!
      Ja se evo spremam na odlazak u Zagreb po crveni i bijeli :D <3

      Izbriši

Subscribe